قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

بدون جهاد تبیین نمی‌توان با جنگ ترکیبی دشمنان مقابله کرد

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بدون جهاد تبیین نمی‌توان با جنگ ترکیبی دشمنان مقابله کرد و به پیروزی دست یافت.

حجت‌الاسلام روح اله حریزاوی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: موضوع اقناع سازی مخاطبان به فرایند جهاد تبیین گره خورده است بنابراین باید رویکرد و سویه حرکت‌ها و ماموریت‌ها به سمت تبیین‌گری باشد و اقدامات ما نیز بر این حوزه متمرکز شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ۱۵۰ بار در بیانات سال های‌ گذشته خود به جهاد تبیین تاکید کرده اند، افزود: نباید به آسانی از موضوع جهاد تبیین عبور کنیم و آن را کم اهمیت بشماریم.

حریزاوی با بیان اینکه جنگ شناختی از سال ۱۹۷۰ طراحی شده است، گفت: در این میان ۲۰۰ مقاله نیز در خصوص جنگ ترکیبی نگارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون کارهای متعدد فرهنگی در این خصوص انجام می شود ولی کسانی که در این حوزه اشراف ندارند نباید وارد میدان شوند.

این مسوول به لزوم نوآوری و طراحی نو در حوزه تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: ورود فناوری‌های جدید به عرصه تبلیغات اسلامی بسیار مهم و ضروری است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ابتدای شروع به کار دولت بر موضوع بازسازی فرهنگ و رسانه تاکید کردند، ادامه داد: ایشان در جلسات بعدی نیز بر لزوم بازسازی نرم‌افزار و مدیریت فکری جامعه تاکید کردند که باید به این مطالبات توجه کرد.

وی در ادامه از مدیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان خواست با تعامل با فرهیختگان و اندیشمندان با روش جامعه نگرانه در حوزه فرهنگ عمل کند.

حریزاوی گفت: کادرسازی و نیروپروری یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است که با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب باید مد نظر قرار گیرد تا نخبگان در این حوزه بیش از گذشته فعالیت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.