اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان غربی به فروردین موکول شد

رییس سازمان بسیج رسانه استان گفت: اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان غربی فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان به فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

جهانگیر اسلام پرست خاطر نشان شد: تمام آثاری که از طریق سامانه بسیج رسانه دریافت شده و یا به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، بوسیله داوران جشنواره داوری شده و جوایز و هدایا نیز آماده شده است.

وی اذعان کرد: جشنواره به ایستگاه پایانی خود یعنی اهدای جوایز و تجلیل از نفرات برتر رسیده است، اما به علت تلاقی روز‌های پایانی سال با ماه مبارک رمضان و عید نوروز، تشخیص عوامل جشنواره بر این بود که برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این آیین، مراسم را به بعد از ماه مبارک رمضان وا گذار نماییم؛ لذا تصمیم جمعی بر این شد که ۳۰ فروردین روز برگزاری آیین پایانی جشنواره ابوذر در استان آذربایجان غربی باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی ضمن آرزوی سالی خوش برای همه اهالی رسانه و مطبوعات گفت: از ابتدای اردیبهشت سال آتی جلسات هیئت اندیشه ورز و همچنین شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر و رویداد رسانه‌ای امید بصورت منظم برگزار خواهد شد و سعی خواهیم کرد تا با برنامه ریزی کامل و جامع، شاهد برگزاری هرچه پرشورتر و باشکوه‌تر جشنواره در سال آینده باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.