پرونده قاضی قلابی روی میز قاضی/ انتشار تصویر برای شناسایی مالباختگان

فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می‌کرد با هوشیاری کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  متهم با معرفی خود به عناوینی مانند قاضی، بازرس قوه قضائیه، مدعی نفوذ در دستگاه قضایی، و در مواردی کارشناس حفاظت و اطلاعات، به مردم وعده می‌داد در ازای دریافت پول می‌تواند جریان پرونده در محاکم را به نفع آنان تغییر دهد.

حیدر آسیابی افزود: کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در کنترل تردد مراجعان به حوزه‌های قضایی استان، به رفت و آمد‌های زیاد این فرد که دارای سوابق کلاهبرداری است، مشکوک شدند.

وی گفت: بررسی‌ها نشان داد این فرد بدون این که پرونده‌ای در محاکم داشته باشد در راهروی دادگاه‌ها پرسه می‌زند و با شناسایی طعمه‌های خود، در فرصت مناسب با آنان ارتباط می‌گرفت و از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد هم اکنون بازداشت است و پرونده در حال رسیدگی است.

دادستان مرکز استان گلستان هم گفت: از آنجا که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد اشخاص زیادی قربانی این فرد شده اند، در راستای بند ب ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری، تصویر این فرد برای شناسایی در رسانه‌ها منتشر گردید.

اسپانلو گفت: کسانی که از این فرد شکایت دارند می‌توانند به شعبه نهم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان واقع در ابتدای جاده گرگان به آق قلا مراجعه کنند.

وی گفت: افراد می‌توانند در صورت مواجهه با چنین افرادی با شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و به صورت ناشناس گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
آنچه شیران را کند روبه مزاج احتیاج است احتیاج است احتیاج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سوپری محل ما قسم می خوره یه نفر نزدیک مغازه اش با تهدید به اینکه من جز اطلاعات سپاه هستم اگر فلان اجناس رو بهم مجانی ندی در مغازه ات رو پلمپ می کنم اینجوری داره باج می گیره هر چی ما می گیم برو شکایت کن می ترسه می گه اگر راست بگه چی بدبخت میشم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۰:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
چقدر بهش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حتما کاری دستش بر میومده که این همه وقت پول می‌گرفته و با این همه عناوین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ولی بهش میخوره بازپرس باشه خخخخخخخخ مملکت بی صاحبه دیگه، منم رئیس جمهورم خخخخخخخ
آخرین اخبار