درخشش رسانه های آذربایجان غربی در جشنواره رسانه ابوذر کشور

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: خبرنگاران استان در مرحله کشوری جشنواره ابوذر ۲ عنوان برتر را کسب کردند.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران  اظهار کرد: آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و رییس سازمان بسیج رسانه کشور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی میثاق با شهدا - شهید مریم فراهانیان آبادان در استان خوزستان برگزار شد و ضمن آن

 «طاهره نویدآرین» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ارومیه با گزارشی با عنوان «دختران دیروزی؛ آرزو‌های امروزی» توانست مقام سوم این بخش را کسب کند.

جهانگیر اسلام پرست با اشاره به اینکه بخش گزارش خبری یکی از پررقابت‌ترین بخش‌های جشنواره ابوذر در مراحل استانی و کشوری بود، گفت: در نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۲۳ هزار اثر به این رویداد ارسال شده بود که هفت هزار اثر گزارش خبری بود.

وی افزود: هیات داوران این جشنواره در بخش موشن گرافی نیز «حسین شیخلو» از آذربایجان غربی را به عنوان نفر دوم این بخش معرفی کرد.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نتایج داوری مرحله استانی این جشنواره در آذربایجان‌غربی نیز مشخص شده است اظهار کرد: مرحله استانی این جشنواره به زودی در آیینی و با تجلیل از نفرات برتر هر بخش برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.