سفر یک روزه استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر

استاندار آذربایجان شرقی روز گذشته به همراه تعدادی از مسئولین استانی به شهرستان شبستر سفر کرد.

 مالک رحمتی در ابتدای این سفر از آزادراه تبریز_مرند بازدید کرده و در جلسه بررسی مسایل آن دستور داد فعالیت معدن اختصاصی تامین مصالح مورد نیاز برای ساخت این محور ارتباطی از سر گرفته شود.

وی در عین حال تاکید کرد که مصالح این معدن تنها باید در تکمیل این آزادراه در حدفاصل تبریز_صوفیان استفاده شود.

پیمانکار طرح نیز در این جلسه قول داد که باند‌های رفت و برگشت آزادراه تبریز_صوفیان به طول ۲۴ کیلومتر اردیبهشت ماه سال بعد به طور کامل به بهره برداری برسد.

در این جلسه همچنین اعلام شد که دولت تاکنون ۴۶۸ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت آزادراه در حدفاصل تبریز_صوفیان اختصاص داده است.

در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار آذربایجان شرقی ۱۳۸ میلیارد تومان طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت شهر صوفیان افتتاح شد.

خیابان سازى شامل زیرسازى، جدول گذارى، آسفالت آستر و رویه به طول ١٠ کیلومتر و اجرای آسفالت رویه در سطح معابر به طول ١٤ کیلومتر و با ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار از جمله طرح‌هایی بود که امروز در شهرک صنعتی بعثت به بهره برداری رسید.

در این آیین همچنین شبکه توزیع برق ٢٠ کیلوولت شهرک صنعتی بعثت به طول ٣٠ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ٤٠ میلیارد تومان افتتاح شد.
اجرای خط انتقال چهار مداره ٢٠ کیلوولت با سیم روکش دار به طول پنج کیلومتر همراه با احداث و تجهیز کلیدخانه برق با ٢٥ میلیارد تومان افتتاح شد.
بهره برداری از این خط انتقال موجب افزایش ظرفیت برق شهرک صنعتی آیت اله هاشمى (تخصصی صنایع ساختمان) به مقدار ٢٠ مگاوات می‌شود.

 استاندار آذربایجان شرقی در سفر یک روزه کاری امروزش به شهرستان شبستر با حضور در شهر شندآباد از خانواده شهید علی حاج رضایی عیادت کرد.

رحمتی در این دیدار که با حضور جمعی از مقام‌های شهرستانی انجام شد، به روح پرفتوح این شهید جانباز درود فرستاد و پای صحبت‌های مادر و اعضای خانواده وی نشست.

وی در این دیدار برای تعریض جاده چهار کیلومتری شبستر به شهر شندآباد نیز دستور لازم را به مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار شهرستان صادر کرد.

در این جلسه اعلام شد که این جاده راه ارتباطی شهر شند آباد و چهار روستای دیگر با حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین دستور داد که یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای شهر شندآباد تهیه شود.

پروژه دوربرگردان پل زیرگذر شهر «شندآباد» در بزرگراه سلماس_شبستر امروز در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

این پروژه با صرف اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی و با مشارکت دولت و خیر حاج میرحیدر طباطبایی احداث شده است.

عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۹۸ آغاز شد و با افتتاح آن نه تنها به شکل قابل توجهی از آمار تصادفات این نقطه حادثه خیز کاسته می‌شود، بلکه تردد مردم شهر «شندآباد» و چهار روستای منطقه نیز تسهیل می‌شود.

استاندار آذربایجان در پایان این سفر در نماز جمعه شبستر حاضر شد و طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که مشکلات و چالش‌های اصلی شهرستان شبستر از جمله جاده شبستر تسوج حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار