هفته چهل و نهم لیگ وان چمپیونشیپ؛ 

حضور سه مبارز خارجی با پیراهن منقش به چهره فریار امینی‌پور

دو مبارز لبنانی و یک مبارز فنلاندی یاد فریار امینی‌پور، مبارز فقید ایرانی را زنده کردند.

هفته چهل و نهم لیگ وان چمپیونشیپ موسوم به ONE Friday Fights 49، در شرایطی با دوازده مبارزه برگزار شد که عبدالله و رمضان اوندش لبنانی و نامو فضیل فنلاندی یاد فریار امینی‌پور موی‌تای کار فقید ایرانی را با منقش کردن پیراهن خود زنده کردند.

در مبارزه اصلی این کارت، ناکروب همتای تایلندی خود پتونگرول را شکست داد و یود آی‌کیو تایلندی بر رافی یوهیک فرانسوی پیروز شد.

کنگچای تایلندی از سد خاویر گنزالس اسپانیایی گذشت. عبدالله اونداش لبنانی در راند نخست پارنگت تایلندی، خونپونوی تایلندی در راند دوم آمیل شامرزاد آذربایجانی، یودمومچای تایلندی هموطن خود چک‌دی را در راند دوم، کیاموخائو نیز در راند دوم همتای تایلندی خود سیتیچای، فردی هاگرتی بریتانیایی در راند دوم دانکلونک تایلندی، عبدالله دایاکائف روسی در راند دوم سوکت کرکز ترک و رمضان اونداش لبنانی در راند نخست یانگدام تایلندی را ناک اوت کردند.

در بخش هنر‌های رزمی ترکیبی، نامو فضیل فنلاندی بر جائی ونگ یونگ کره‌ای پیروز شد و آنیتا کریم پاکستانی در راند نخست آدریانا فوسینی ایتالیایی را تسلیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
اینا کلا چی بودند حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
اونوقت ایشون کی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ضعف خبر
۰۸:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
فریار امینی پور متولد ۱۰ مرداد 1379 عضو سابق تیم ملی موی تای ایران و لژیونر کمپ تایگر و مبارز دسته خروس وزن سازمان وان چمپیونشیپ بود که به عنوان رزمی کار رشته MMA نیز شناخته می‌شد. او در ۲۰ دی ۱۴۰۲ بر اثر تصادف در پوکت کشور تایلند درگذشت.
آخرین اخبار