پیکر فریار امینی پور در زادگاهش به خاک سپرده شد

مراسم خاکسپاری فریار امینی پور در آرامستان آیچی شهرستان سقز با حضور مسئولان کشوری، لشکری و جمع کثیری از همشهریان وی برگزار شد.

پیکر فریار امینی‌پور، مبارز دسته خروس وزن سازمان وان چمپیونشیپ، رزمی‌کار با اخلاق و عضو اسبق تیم ملی موی‌تای کشورمان که بر اثر سانحه رانندگی موتورسیکلت در تونل چالونگ شهر پوکت واقع در کشور تایلند درگذشته بود، سر انجام پس از پانزده روز با حضور فرماندار، نماینده مجلس، امام جمعه، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و دیگر مسئولان کشوری و لشکری از پلیس راه شهرستان سقز آغاز شد و در نهایت در آرامستان آیچی این شهر آرام گرفت.

فریار امینی پور  که در یک قدمی قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری بود، چهار برد و یک شکست در کارنامه خود داشت و آخرین مبارزه خود را یکم دی ماه در استادیوم بزرگ لومپینی بانکوک برگزار کرد.

او که یکی از موفق‌ترین لژیونرهای ایرانی در شرق آسیا بود با غلبه بر حریفان قدرتمندی از جمله هیروکی سوزوکی، فراری فرتکس، رامبولک و پونگسوری نام خود را برای همیشه در تاریخ این ورزش و رشته MMA ثبت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
روحش شاد، هشتاد درصد ملت بعد مرگش شناختن ، رشته خدایامرز یجوری بود که دلال جماعت وخیلیا مثل دلال نمیتونست از بغلش بچاپه تبلیغش نکردن تا شناخته بشه
Iran (Islamic Republic of)
جنوب
۱۴:۱۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
به شهرت خوش اومدی پهلوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
م ه
۲۰:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
روحش شاد و یادش گرامی خداوند بزرگ رحمتش کند
آخرین اخبار