آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای برگزاری کنکور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به صورت داوطلبانه اعلام کردیم که کنکور را در علوم پزشکی ایران برگزار کنیم.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کوهپایه زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشست پیرامون بیماری کووید ۱۹ از اعلام آمادگی این دانشگاه برای برگزاری کنکور خبر داد و گفت: علاوه بر اینکه سعی می‌کنیم بر محل‌های برگزاری آزمون سراسری نظارت کنیم به صورت داوطلبانه اعلام کردیم که کنکور را در علوم پزشکی ایران برگزار کنیم و تنها دانشگاه علوم پزشکی دولتی برگزاری کنکور در تهران خواهیم بود که ظرفیت حدود ۲ هزار داوطلب را داریم.

او ادامه داد: تمهیدات لازم مانند استفاده از ماسک و ممانعت از ورود افراد مشکوک دیده شده است. ما نمی‌توانیم ریسک ابتلا را صفر کنیم، اما با تمهیداتی می‌توان خطر ابتلا را به حداقل رساند چراکه بیش از کنکور، سلامت داوطلبان مهم است.

کوهپایه زاده تصریح کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را به بهترین نحو اجرایی کنیم. امروز وزارت بهداشت پروتکل‌های برگزاری کنکور سراسری را ابلاغ کرد و ما هم این پروتکل‌ها را ابلاغ کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره برگزاری مراسم در محرم و صفر با توجه به شیوع کرونا بیان کرد: می‌بینیم که مشارکت مردم از طریق هیئت‌ها و مساجد دیده می‌شود و امیدواریم محرم را بتوانیم مدیریت کنیم. مردم خودشان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و ما حافظ سلامت مردم خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار