حضور ۵۵۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ساخت ایران

۵۵۰ شرکت ایرانی و حدود ۱۰۰ شرکت خارجی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ساخت ایران حضور پیدا کرده‌اند.

امین رضا خالقیان‏‏، دبیر برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی‏ آزمایشگاه‏ دندان‌پزشکی ساخت ایران در آستانه برگزاری نمایشگاه ایران هلث با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر گفت:در این دوره از نمایشگاه ۵۵۰ شرکت ایرانی و حدود ۱۰۰ شرکت خارجی حضور پیدا کردند.

وی با بیان این که حدود ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند‎؛ تصریح کرد: ما در حوزه تجهیزات پزشکی ایران در وضعیت خوبی قرار داریم به طوری که بخشی از نیاز‌های کشور را خودمان تامین می‌کنیم البته ما همچنان نیاز به برخی از تجهیزات داریم به همین علت نمایندگان خارجی در نمایشگاه حضور دارند.

او ادامه داد: نمایشگاه بستری است برای بازاریابی همه شرکت‌هایی که در یک صنف خاص فعال هستند. شرکت‌هایی که برای حضور در نمایشگاه ثبت نام می‌کنند باید مدارکی مبنی بر صلاحیت خود ارائه دهند و بعد از تایید حضور پیدا می‌کنند.

خالقیان گفت: در حاشیه این نمایشگاه بیش از ۶۰ نشست تخصصی در قالب کارآگاه‌های آموزشی، پنل‌های تخصصی و نشست معرفی نیاز‌های  فناورانه مراکز درمانی تخصصی برگزار می‌شود.

او اعلام کرد: نمایشگاه تجهیزات پزشکی و‏ آزمایشگاه‏ دندان‌پزشکی ساخت ایران از امروز در نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرده و تا سه شنبه ادامه دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.