تشییع پیکر مادر شهیدان باغبان نوین در تبریز

پیکر مادر شهیدان یعقوب و پرویز باغبان نوین امروز در تبریز تشییع شد.

تشییع پیکر مادر دو شهید در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پیکر بانو الحاجیه منور مروت علیان بعد از تشییع بر دوش مردم قدردان و شهیدپرور تبریز در گلزار شهدای وادی رحمت این شهر، کنار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
شهید پرویز باغبان نوین سال ۶۱ در عملیات آزادسازی خرمشهر و شهید یعقوب باغبان نوین سال ۶۲ در جزیره مجنون در جریان عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمدند.

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی هم در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت مادر شهیدان یعقوب و پرویز باغبان نوین را تسلیت گفتتند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم آمده است: تلاش مومنانه آن بانوی عفیف و پاکدامن که با اقتدا به خاتون دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، در تربیت فرزندانی برومند، مجاهد و انقلابی که برای همیشه در سپهر مقاومت و ظلم ستیزی ملت عظیم الشان ایران می‌درخشد، الگویی ماندگار و ارزشمند را برای همیشه نزد جامعه زنان این سرزمین به ودیعت نهاده است.

محمدرضا پورمحمدی نیز در پیام خود با ذکر اینکه درگذشت مادر مومنه و پرهیزکار، ام‌الشهیدین بانو حاجیه منور مروت علیان، موجب تألم و تأثر فراوان شد افزوده است: پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ارزشمند کشورمان هستند که در سراسر زندگی با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج مکتب ناب ایثار وشهادت بوده‌اند.

 

انتهای پیام/

پیام تسلیت امام جمعه تبریز ، مادر شهیدان باغبان نوین

برچسب ها: شهدا ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار