زاهدان؛

سیستان وبلوچستان دروازه ورود مشتاقان غیر ایرانی اربعین

سیستان وبلوچستان دروازه ورود مشتاقان غیر ایرانی اربعین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان میرجاوه در سیستان و بلوچستان، دروازه اصلی ورود زائران غیرایرانی اربعین حسینی به کشور است که بیش از سایر نقاط کشور، پذیرای زائران بوده و از این روی، امکانات و زیرساخت‌های لازم در این نقطه هر سال رو به افزایش است.

علی‌اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: میزبانی زائران حسینی افتخار بزرگی برای مردم استان است که بحمدالله تاکنون با ارائه خدمات مطلوب، نشان داده‌اند که خدمتگزار شایسته‌ای برای اهل بیت(ع) هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ان‌شاء الله ۱۰۰ تا ۱۱۰ درصد زیرساخت‌ها و امکانات پایانه مرزی میرجاوه از جمله امکانات رفاهی در پایانه مرزی و موکب امام خمینی(ره) با هدف نگاه ارزشی به زائران تا سال آینده افزایش خواهد یافت.

وی افزود: زائران پاکستانی اربعین حسینی از نقاط مختلف این کشور برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی، وارد مرزهای ایران اسلامی می‌شوند و باید با برنامه‌ریزی مناسب، شرایط لازم برای استراحت، اسکان، اطعام، خدمات بهدشاتی درمانی و ایجاد فضای معنوی برای زائران مهیا شود.

هاشمی ضمن اشاره به استقرار اکیپ‌های ارائه خدمات بهداشتی ـ درمانی در زائرسرای امام رضا(ع) و امام خمینی(ره)، بر اهمیت مشارکت خیران در تأمین و تجهیز زیرساخت‌های زائرسراها تأکید کرد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار