زاهدان؛

روابط ایران و پاکستان توسعه می یابد

سفیر پاکستان هدف خود از سفر به سیستان‌وبلوچستان را توسعه روابط تجاری دو کشور ایران و پاکستان بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،آصف علیخان درانی در بدو ورود به فرودگاه زاهدان در جمع اصحاب رسانه با بیان این‌که «سه ماه است به عنوان سفیر پاکستان به ایران آمده‌ام» اظهار کرد: برای اولین بار است که به زاهدان سفر کرده‌ام و هدف از این سفر توسعه روابط تجاری بین دو کشور دوست و همسایه است.


وی با اشاره به ملاقات رئیس‌جمهور ایران  و نواز شریف نخست وزیر پاکستان افزود: در این سفر به دنبال  تحقق هدف افزایش سقف تجارت بین  دو کشور تا 5 میلیارد دلار هستیم.

وی با اشاره به خواهرخواندگی  گوادر و چابهار گفت: برای توسعه روابط تجاری 2 کشور از بندر چابهار بازدید و با مسئولان این شهرستان ملاقات خواهم کرد. علاوه بر این از دو گذر مرزی ریمدان  و پیشین که با توافق ایران و پاکستان افتتاح شدند ، بازدید خواهم کرد که نسبت به تحقق سقف تجاری کشورها راهکارهای لازم اتخاذ شود. 

سفیر پاکستان اظهار کرد: برای تحقق این هدف و رضایت مردم و بازرگانان  دو کشور  همچنین با استاندار سیستان و بلوچستان و اتاق بازرگانی استان دیدار می‌کنم. 

وی از دیگر برنامه‌های خود در سفر به استان را ملاقات با مسئولان کشور پاکستان در تفتان و گوادر جهت تسریع روابط بین طرفین عنوان کرد.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: روابط ، ایران ، پاکستان ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار