ماتا: خوش شانس بودم /گلم آفساید بود اما داور قبول کرد

خوان ماتا بازیکن باشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که خوش شانس بوده است چرا که داور گل آفسایدیش را قبول کرده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در جریان رقابت‌های هفته 16 لیگ برتر جزیره باشگاه منچستر یونایتد میزبان لیورپول بود که در نهایت موفق شده با درخشش دخیا در درون دروازه این تیم و گلزنی رونی، ماتا و فن پرسی به پیروزی 3 بر صفر برابر لیورپول دست یابند. در این دیدار خوان ماتا که این روزها در بهترین شرایط و فرم قرار داد  موفق شد گل دوم یونایتد را به ثمر برساند هرچند که گل وی 100% آفساید بود، اما به دلیل اشتباه همیشگی داوری، گل وی را قبول کرد. گلی که خود وی نیز براین باور است که آفساید بوده است.

ماتا در این خصوص گفت: به طور قطع گل دوم برای تیم ما بسیار مهم بود، چرا که به هر حال خیلی بهتر بود که با نتیجه 2 بر صفر نیمه دوم را به پایان برسانیم. گل من آفساید بود، هرچند من در آن لحظه متوجه نشدم که گلم آفساید است، اما پس ار بازی متوجه شدم، من فکر می‌کنم گل‌های زیادی که از پشت محوطه جریمه زده می‌شود آفساید  است،‌من هم تلاش می‌کنم که با جاگیری درست دیگر در آفساید نباشم.

وی افزود: من فکر می‌کنم پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود پس از کسب 5 پیروزی در جدول لیگ جزیره، ششمین آن می‌تواند فوق‌العاده باشد. هم‌اکنون ما در انتظار هفتمین پیروزی خود برابر استون ویلا هستیم تیم ما وجود دارد اما ما سعی می‌کنیم در هر بازی به پیروزی برسیم چرا که برای تیم ما بسیار مهم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: منچستر ، خوش شانس ، آفساید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار