دخیا: به ثمر رساندن سه گل برابر لیورپول باورنکردنی است

دخیا دروازه بان باشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که پیروزی پر گل تیمش برابر لیورپول باورنکردنی بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، باشگاه منچستر یونایتد میزبان تیم لیورپول بود و توانست با سه گل وین روین و خوان ماتا و رابین فن پرسی و البته با درخشش فوق العاده دیوید دخیا سنگربان این تیم از سد تیم سرخپوش بندر لیورپول بگذرد.

دیوید دخیا سنگربان شیاطین سرخ که در این بازی توانست جلوی ماریو بالوتلی و رحیم استرلینگ قد علم کند و تمام تلاش‌های آنها را به یأس تبدیل  کند در خصوص این دیدار گفت: من به خاطر اینکه توانستیم سه امتیاز برابر تیم لیورپول کسب کنیم بسیار خوشحالم. البته که ما در این دیدار خیلی خوب بازی کردیم.

ما سه گل به ثمر رساندیم و این مسئله فوق العاده بود. در نیمه‌ی اول در برابر استرلینگ توانستم از دروازه تیمم دفاع کنم و آن را بسته نگه دارم و در نیمه دوم نیز توانستم برابر بالوتلی این کار را دوباره انجام دهم و ما هم توانستیم در برابر تیمی به نام لیورپول سه گل به ثمر برسانیم و این فوق العاده بود.

گفتنی است، باشگاه منچستر یونایتد با ضمیمه کردن این پیروزی به سیر موفقیت‌هایش در حالیکه 8 امتیاز با تیم چلسی صدرنشین رقابت‌های لیگ پریمیر اختلاف دارد جایگاهش را در جایگاه سوم جدول این رقابت‌ها تثبیت کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دخیا ، تیم ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار