مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است

یک مقام سابق صهیونیست تاکید کرد واشنگتن که فکر می‌کرد جنگ ظرف چند ماه تمام می‌شود، اکنون خسته است و می‌خواهد جنگ غزه پایان یابد.

گیورا ایلند، رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد آمریکا انتظار داشت جنگ غزه ظرف چند ماه پایان یابد، الان از ادامه آن خسته شده و خواهان پایان آن است.

براساس گزارش القدس العربی، ایلند در مصاحبه‌ای با رادیو رژیم صهیونیستی گفت: مهم‌ترین چیز برای آمریکا این است که جنگ را در عرض چند ماه به پایان برساند.

وی افزود: وضعیت در حال بدتر شدن است و (اسرائیل) هر روز از پیروزی مطلق دورتر می‌شود، یک مشکل سخت در طرف اسرائیل و یک مشکل به همان اندازه در طرف آمریکایی وجود دارد.

علیرغم حمایت بی قید و شرط آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ در غزه در حدود ۷ ماه پیش، ایلند مدعی شد که آمریکا بیش از آنکه در کنار ما باشد در موضوع اسرا و در هر چیز دیگری با حماس است. 

او افزود: اگر بحث رفح و کمک‌های اقتصادی به غزه باشد، آنها با حماس هستند و در بحث پایان جنگ، آمریکا و حماس بیشترین تمایل برای پایان دادن به جنگ را دارند. 

 ایلند مدعی شد: آمریکا در کنار حماس ایستاده است و یحیی السنوار، رهبر آن در غزه این مسائل را به خوبی درک می‌کند، بنابراین عصبی نیست و بهترین پاسخ از نظر او پاسخ ندادن است.

او با توجه به مطالب فوق، از دیدگاه خود معتقد بود که مشکل بسیار عمیقی با طرف آمریکایی وجود دارد.

در همین حال این مقام صهیونیستی تاکید کرد: در حالی که آمریکا در پرونده ایران از اسرائیل حمایت می‌کند، در موضوع مناقشه اسرائیل و فلسطین با ما همراه نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
بی جا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا هیچوقت از جنگ خسته نمیشه چون عشقش جنگ راه انداختنه ولی چون میبینه آبرو و حیثیتش تو دنیا داره میره میخواد زودتر تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدایا شکرت جنگ اصلا چیز خوبی نیست کاش همه جا شادی همه جا خنده همه جا عاری از فقر و بی پولی باشه کااااااااااااش
آخرین اخبار