بازداشت ۳ جاعل اسناد دولتی در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳ جاعل اسناد دولتی در شهریار خبر داد.

سردار مهدی کرمی گفت: برابر رصد اصلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، اخباری از فعالیت افرادی در زمینه جعل اسناد دولتی و صدور مجوز غیرقانونی انشعابات برق در روستای یوسف آباد صیرفی در شهرستان شهریار به‌دست آمده و در همین راستا نیز بررسی و رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت گزارش واصله اطمینان حاصل کردند. در ادامه نیز هماهنگی‌های لازم را با مقام قضایی انجام داده و پس از اخذ مجوز سه تن از کارچاق‌کن‌های فعال در این زمینه را مورد شناسایی قرار دادند. 

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به عملیات ماموران پلیس برای دستگیری این افراد گفت: سرانجام ماموران در عملیاتی که شب گذشته با هماهنگی مقام قضایی به اجرا درآمد به مخفیگاه این افراد در شهرستان شهریار رفته و سه متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

کرمی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در امر جعل اسناد دولتی و صدور انشعابات برق برای اراضی باغات غیرمجاز فعالیت داشتند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند. همچنین برابر دستور قضایی متهمان برای مشخص شدن ابعاد و میزان دریافت رشوه و جعل اوراق دولتی در اختیار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفتند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار