استقبال از غرفه‌های ایران در هشتاد و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی فلورانس ایتالیا

غرفه‌های جمهوری اسلامی ایران در هشتاد و هشتمین دوره از نمایشگاه صنایع دستی فلورانس ایتالیا با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

در نمایشگاه صنایع دستی فلورانس ایتالیا که از ۶ اردیبهشت آغاز شد و تا امروز (چهارشنبه) ادامه داشت، هنرمندان کشورمان با نمایش صنایع فرهنگی و دستی مثل خاتم کاری، قلمزنی، مینیاتور و تذهیب زیورآلات، منبت کاری، کیف‌های دست بافت، سرامیک و جواهرات، سفالگری، نگارگری، نقره سازی و مواد غذایی، به معرفی این محصولات پرداختند.

محمدرضا صبوری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا و محمد تقی امینی رایزن فرهنگی کشورمان، ضمن بازدید از غرفه‌های ایران، با هنرمندان کشورمان حاضر در این نمایشگاه ملاقات و گفتگو کردند.

رئیس نمایشگاه بین المللی فلورانس نیز از غرفه‌های عرضه صنایع دستی و غذایی هنرمندان و تولیدکنندگان کشورمان بازدید و با هنرمندان و تولیدکنندگان ایرانی گفتگو کرد.

گفتنی است که فضای اختصاص داده شده به غرفه ایران در این نمایشگاه بعد از کشور ایتالیا که میزبان این رخداد فرهنگی است، از لحاظ وسعت بزرگترین فضاست.

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی فلورانس از نمایشگاه‌های مهم صنایع دستی اروپا است که هنرمندان و صنعتگران برجسته این قاره و سایر نقاط جهان در آن حضور فعال دارند.

این نمایشگاه در شهری متناسب با موضوع آن یعنی شهر فرهنگی، هنری و تاریخی فلورانس در کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

از ویژگی‌های نمایشگاه صنایع دستی فلورانس، نمایش و عرضه هزاران صنایع دستی ارزشمند به سبک سنتی و مدرن از سراسر جهان است.

از نکات منحصر به فرد این نمایشگاه، امکان بازدید از برخی آثار بی نظیر از کارگاه‌های باستانی فلورانس است که فرصتی استثنایی برای بازدید کنندگان بوجود می‌آورد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار