حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند

استاندار تهران اعلام کرد حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند و باید در حوزه‌های مختلف سازماندهی شوند.

علیرضا فخاری، استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۳ که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع حاضر در کشور در استان تهران ساکن هستند و اقدامات لازم به کمک سایر نهادها در حال انجام است که اتباع غیرمجاز را دستگیر و از کشور خارج شوند.

به گفته وی، اتباع مجاز را نیز چه در حوزه اقتصادی چه در حوزه اجرایی و فرهنگی باید سازماندهی کنیم، بخشی از ظرفیت‌های ما اکنون در اختیار اتباع است که باید برون دادهایشان را در این زمینه نمایان کنند.

این درحالیست که روز گذشته وحیدی، وزیر کشور نیز اعلام کرد ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۹:۵۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مماشات هم حدی داره .هم شرع وهم عرف وقوانین بین‌الملل میگه ورود افراد بصورت غیر قانونی وقاچاق جرم محسوب شده و برخورد با این افراد حق قانونی هر کشور بوده .ولی متاسفانه دولت وحاکمیت ایران امروز وفردا ودست دست می‌کنند. اکثریت مردم ایران مخالف حضور میلیونی وافکار گسیخته افغانها به کشور هستند .وتبعات ورود روز افزون اینها هزینه های مختلفی بخصوص به قشر ضعیف وطبقه کارگر ایران وارد می‌کند. ودولت باید این خواست عمومی را در الویت قرار دهد وهر چه زودتر آنها را اخراج کند.وسلام
آخرین اخبار