نشست هم‌اندیشی مدیر کل اتباع و مدیران دفاتر کفالت خراسان رضوی

نشست هم اندیشی مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی با مدیران دفاتر خدمات اتباع برگزار شد.

نشست هم اندیشی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با مدیران دفاتر خدمات اشتغال و اقامت اتباع خارجی خراسان رضوی در راستای هم افزایی ، تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر دفاتر در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، حسین شرافتی در این نشست ضمن تبیین آخرین طرحها و برنامه های سازمان ملی مهاجرت، بیان داشت: دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع تسهیل در روند رسیدگی به امور اتباع خارجی وفق قوانین و مقررات سازمان ملی مهاجرت در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه ضمن تأکید مجدد بر نقش محوری این اداره کل در فرایندهای کاری و ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در استان از مدیران دفاتر خواست دستورالعملها و بخشنامه های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت که تنها از طریق این اداره کل اطلاع رسانی میگردد را ملاک عمل قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به لزوم رسیدگی به امور اتباع مراجعه کننده به دفاتر در بسترهای قانونی و با رعایت کرامت انسانی و پرهیز از اعمال سلیقه شخصی  بر لزوم برگزاری مستمر و منظم این جلسات تأکید کرد.

شایان ذکر است در پایان این نشست مدیران دفاتر اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون چالشهای و مشکلات کاری خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار