نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با دیدار با تراکتور صحبت‌هایی را بیان کرد.

جواد نکونام سرمربی استقلال اظهار داشت: تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. 

او ادامه داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه می کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. 

او افزود: با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۷:۰۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
طبق قوانین موجود هزینه هاییکه شرکتها در زمینه های فرهنگی و ورزشی انجام میدن از رقم مالیاتشون کم میشه. یعنی درواقع به جای پرداخت مالیات اقدام به باشگاه داری میکنن. و خب این یعنی پولی که باید بابت مالیات به بیت المال و بودجه عمومی کشور پرداخت میشده در دست این باشگاه ها و دلال ها و سودجویان اطرافش حیف و میل میشه و همین موضوع بروز انواع فساد را در پی خواهد داشت که میتونه به سطوح بالاتر مدیریتی شرکت ها هم آسیب بزنه چون فساد مثل یک غده سرطانی از یک نقطه وارد میشه و به تمام بخش های سیستم نفوذ میکنه شبیه به آنچه در ذوب آهن اصفهان رخ داد و طی چند سال منجر به ضایع شدن حدود 90 هزار میلیارد اموال سهامداران در این شرکت شد(طبق گزارش تحقیق تفحص مجلس). به هر حال برای شرکتهای پتروشیمی واگذاری باشگاه فوتبال اصلا خبر خوبی نیست.به امید تغییر این تصمیم در مجامع عمومی شرکتها توسط سهامداران.
Iran (Islamic Republic of)
naser
۱۶:۳۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کو گوش شنوا همه چیز فرمالیته جهت حذف نشدن این دوتیم ازآسیا
مگه میشه یک باشگاه زیان ده با بدهی انباشته هزارمیلیاردی بدون هیچگونه درآمدپایداروهزینه های جاری چندهمتی سالانه سهامش به پتروشیمی منتقل بشه؟ تکلیف سهامداران چی میشه ؟ حدود۳همت شرکت برای خرید سهام این باشگاه زیانده هزینه کرده همین مقدارهم باید به عنوان اقساط ماهیانه به وزارت ورزش پرداخت کنه تازه شرط واگذاری این هست که تمام بدهی هاپرداخت بشه فوتبال پایه رشد کنه و به سود۲۵ درصد برسه درغیراین صورت واگذاری ابطال و کلیه سهام به وزارت ورزش مجددا منتقل میشه …سوال اینجاست باکدام درآمد میخواد به سود۲۵ درصدبرسه؟ مترومعیار پیشرفت فوتبال پایه چی هست یه عده فکرمیکنند شرکت استادیوم هست که هورابکشند اصلا تکلیف سهامدارچی میشه مسئله به این مهمی نباید تومجمع فوق العاده بررسی میشد؟ به نظرم واگذاری سوری هست و هیچ آورده ای برای فوتبال نداره ومشکلات تیم ها بیشترازقبل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
nima
۱۶:۳۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
یکی بمن جواب بده چرا باید این 4 پتروشیمی اجبارا خریدار استقلال شوند؟چرا باید زیان انباشته باشگاه استقلال به سهامداران پتروشیمی منتقل شود؟زیانش را وزارت ورزش و جوانان درست کرده حالا پول زیان باید از جیب سهامداران پتروشیمی پرداخت شود؟
پرونده های شاکیان این باشگاه چی میشود؟کی میخاد پول شاکیان را پرداخت کند؟
حق پخش تلویزیونی به باشگاه استقلال نمی دهند خصوصی سازی فرمالیته بدرد چی میخورد؟
وقتی اسپانسر باشگاه دولتی است.از هیچ جایی هم سودی نصیب باشگاه استقلال نمیشود دادن سهام استقلال به پتروشیمی ها یعنی پوشش زیان های باشگاه از محل سود پتروشیمی هایی که متعلق به مردم و سهامداران و صندوق های بازنشستگی و سهامداران عدالت است.قرار بود پتروشیمی ها و بانکها بنگاهداری نکنند.چرا استقلال را به اهل ورزش نمی دهید؟
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۱۵:۴۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
از جیب سهامداران پتروشیمی خلیج فارس هزینه تیم فوتبال استقلال می شود . ما سهامداران راضی نیستیم و انشالله این پول ها را خرج دوا دکتر خودشون و خانواده خودشون کنند
آخرین اخبار