رئیس سازمان خصوصی سازی:

برای تغییر نام باشگاه استقلال باید برابر مقررات عمل کنیم

بازیان گفت: باشگاه‌های ما چون دولتی هستند برخی پسوند‌ها باید تغییر کنند. ممکن است پیشنهاد جدید بیاید و ما باید برابر مقررات عمل کنیم.

ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص روند واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت:  قیمت معامله ما برای دو باشگاه ۱۰ درصد نقدی پرداخت شده ۹۰ درصد در شش سال برگزار می‌شود. می‌توانند اقساط را فردا پرداخت کنند و ما نظارت شش ساله را هم نداشته باشیم. اما ورزش در حوزه اختیارات وزارت ورزش است و مراتب قانونی خودش را طی می‌کند. مدیریت بنگاه جدا از مالکیت است. آنها باید به جمع بندی برسند و به اهل فن برسند. بنگاه‌های بزرگی هستند و اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌کند این دو باشگاه فاخر به سمت بهبود شرایط بروند.

او در خصوص ترکیب هیئت مدیره سرخابی ها بیان کرد: تا مالکیت قطعی نشده آقایان هیچ اقدامی نمی‌توانند بکنند. تا آخر هفته این مالکیت انجام می‌شود و از آن روز می‌توانند مجمع تشکیل بدهند و هیات مدیره جدید انتخاب کنند.

بازیان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس گفت: باشگاه‌های ما، چون دولتی هستند برخی پسوند‌ها باید تغییر کنند. ممکن است پیشنهاد جدید بیاید. بحث‌هایی بوده است. پیشنهاد‌هایی هم آمده و مخالفتی نشده است. ما باید برابر مقررات عمل کنیم. باشگاه‌هایی که ریشه دولتی دارند در اسامی اگر ضرورت تغییر در کل و جزئش باشد.

 او ادامه داد: موضوع استفاده از پسوند خلیج فارس، چون شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس همه پسوند خلیج فارس را دارند. اینها هم یک موضوع محل بحثشان است. چون شرکت از دولتی به غیردولتی واگذار می‌شود ملاحظاتی هست که باید انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نباید پرسپولیس و استقلال و سایر تیم های ورزشی را پرچم مواضع سیاسی کنیم. اینطوری تیمها در کش و قوسهای دعواها و دشمنیهای سیاسی در سطح منطقه به قهقرا میروند، خصوصا که شما توان و لیاقت مقابله با دلارهای باد آورده شیوخ حاشیه و سعودیه منحوس را ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا فك كرديد تو اين وضعيت اقتصادي واسه مردم اسم تيم ها اهميت داره ؟؟؟
Netherlands (Kingdom of the)
بمانی
۱۰:۱۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام
پول باشگاه را داده و مالک شده ،دوس داره اسم باشگاه خودشو بزاره هر چی !!! اصلا باشگاه جمشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
چه اشکال داره بشه استقلال خلیج فارس این تعصب بیجا بوی نژادپرستی و تهرانی پرستی رو میده وگرنه استقلال و تیم های دیگر ایران تا ابد در همین سطح پایین می مانند دیگه نگران ایم نباشن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خداییش کسی متوجه صحبت های این بزرگوار شد؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
تغییر نام باشگاهها ، به سازمان خصوصی سازی ارتباطی ندارد !!!!
آخرین اخبار