رهبری فرد: عشق مهدی هاشمی نسب را از او گرفتند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هاشمی نسب پرسپولیس را دوست دارد، اما عشقش را از او گرفتند.

بهروز رهبری فرد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره رقابت تنگاتنگ بین سرخابی‌ها و مصاحبه‌هایی که علیه یکدیگر می‌کنندو مهدی هاشمی نسب ۲ جلسه محروم شد، اظهار کرد:خیلی جذاب است. من و هاشمی نسب به محرومیت عادت داریم و طبیعی است. علی انصاریان را خدا بیامرزد و یکی از ما کم شد و ما همیشه یکی از افراد ثابت در کمیته انضباطی و جزو محروم‌ها بودیم. فوتبال جذابیتش به این است که تا روز آخر تماشاگر را به ورزشگاه‌ها بکشاند. این بیانیه نویسی ها، شکایت‌های سرخابی‌ها علیه یکدیگر جذاب و قشنگ نیست و تکان می‌خورند از هم شکایت می‌کنند. بازیکن و مربی در شرایط سخت مصاحبه می‌کند و خیلی جالب نیست که از هم شکایت کنیم. جذابیت فوتبال همین است که کری بخوانید و تا روز آخر معلوم نیست چه تیمی قهرمان است.  

او افزود: تیم‌های پرسپولیس و استقلال زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند. من فوتبالیست بودم و درک می‌کنم. شما وقتی این همه سال بدنسازی و اردو برگزار می‌کنید و بازی را به خاطر الفاظی مانند لباس مشکی زیر سوال می‌برید درست نیست. مگر ما اشتباه نمی‌کنیم داور و کمک داور  هم اشتباه می‌کنند. در سطح اول دنیا هم اشتباه  بزرگی می‌شود، اما خیلی راحت از آن می‌گذرند، اما متاسفانه در ایران اشتباهی رخ بدهد،  با آن فرد خیلی بد رفتار می‌کنند. به نظرم جذابیت فوتبال را مدیران و انسان‌های کوچکی که در فوتبال هستند از بین بردند.  

رهبری فرد درباره اینکه مهدی هاشمی نسب کری خوانی با هواداران پرسپولیس دارد، گفت: شما وقتی عاشق چیزی باشید و به ناحق از شما بگیرند، تا آخر عمرتان مثل کینه در دل شما خواهد ماند. هاشمی نسب پرسپولیس را دوست دارد و اکنون هم او دارد برای استقلال زحمت می‌کشد. پرسپولیس عشق مهدی بود و عشقش را از او گرفتند. عابدینی به علی پروین گفت که علی آقا بگذار هاشمی نسب در پرسپولیس بماند، اما پروین قبول نکرد و مهدی را از عشقش گرفت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار