سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند

صهیونیست‌ها فاش کردند به دلیل فشاری که ارتش صهیونیستی به سربازان زن میاورد، اکنون ارتش شاهد حملات متناوب پانیک و غش‌های بی‌گاه این سربازان هستند.

تارنمای صهیونیستی واللا گزارش داد که سربازان زن در ارتش صهیونیستی به دلیل بدرفتاری و خشونتی که پس از خودداری از خدمت به عنوان ناظر آنها با آن مواجه شده‌اند، دائما از حملات پنیک رنج می‌برند و تحت درمان هستند.

براساس گزارش المیادین، به گفته این وب سایت صهیونیستی ده‌ها سرباز زن که به عنوان ناظر منصوب شده بودند، هفته‌ها پیش به دلیل نگرانی شدید که ممکن است کشته یا اسیر شوند، خواستند تا ماموریت خود را تغییر دهند.

این وب سایت به نقل از خانواده این سربازان زن نوشته است که دخترانشان برای ساعات طولانی در پایگاه تل هاشومر زیر آفتاب داغ قرار گرفته و با هدف تحمیل زورگویی فرماندهان ارتش در گوش هایشان فریاد زدند، آنان را تهدیدکرده و به آنها توهین کردند. این سربازان زن همچنین توسط افسران دیگر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. آنها همچنین مجبور به خوابیدن در یک مکان پر سر و صدا و با هدف شکستن روحیه‌شان شدند، که باعث شد غش کنند یا دچار حملات پانیک مداوم شوند.

واللا به نقل از خانواده‌های این سربازان زن نوشت که آنها در مواجهه با شیوه‌ای که ارتش برای مقابله با این مشکل انتخاب کرده احساس شوک می‌کنند و ادعای آنها مبنی بر عدم اعتماد به ارتش بعد از همه وقایع جنگ شدید شده است. مادر یکی از این سربازان زن گفت که دخترش پس از وحشیگری و آزار و اذیتی که به او وارد شده، اکنون نمی‌تواند در ارتش باشد و آنچه را که اتفاق افتاده است به عنوان شاهد فقری ارتش صهیونیستی توصیف کرد.

وب سایت اسرائیلی یدیعوت آحارنوت پیشتر فاش کرده بود که ده‌ها سرباز زن از اعزام به خدمت در پایگاه آموزشی اولیه نیرو‌های دفاع مرزی در سیاریم در وادی عربا در مرز با اردن خودداری کردند.

این سایت اعلام کرد که امتناع نیرو‌های زن از خدمت، به دلیل ترس آنها از تکرار آنچه در ۷ اکتبر اتفاق افتاده است. به ویژه در سایت نظامی  ناحل عوز و سایر سایت‌های ارتش در غلاف غزه، جایی که مقاومت فلسطین توانست به این سایت‌های نظامی حمله کند و با سربازان صهیونیست درگیر شود.

یدیعوت آحارنوت تأیید کرد که ده‌ها سرباز زن پس از امتناع از خدمت به بازداشت منتقل شدند. در همین راستا توضیح داد که حدود ۵۰ سرباز زن در اوایل این هفته در ارتش نام‌نویسی کردند، اما با ادعای اینکه از شرایط بهداشتی و روانی رنج می‌برند، به شدت از انتقال به آنجا خودداری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جنایتکارهای زن و کودک کش...
ان شا الله به جرم جنایت های بی حد و حصرتون به عذاب الیم الهی تو دنیا و آخرت هردو گرفتار بشید ....
شما که نه زن مظهر مهر الهی که شیاطین مجسم روی زمین هستید...
الهی به خود گرفتار بشید و ازش رهایی نداشته باشید ...
الهی به روز سیاه بدعملی خودتون برسید...
الهی خدا نیست و نابودتون کنه بی شرف های غاصب و جانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
حملات پانیک که سوسول بازیه حناق بگیرید یرقان بگیرید درد بی درمان بگیرید وحوش کودک کشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
به جهنم...امیدوارم وسط اون حمله ها نفسشون دیگه برنگرده قاتلای بالفطره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نتیجه اشغالگری کودک کشی جنایت زورگویی وحشیگری نژادپرستی و دوری از وجدان و انسانیت و خودت را قوم برتر و باقی انسانها را در پایین ترین حد و حیوان پنداشتن همین میشه که روانی بشید و روز خوش نداشته باشید
برگردید به همون گورستانی که ازش آمدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینکه چیزی نیست
بقدری خار و ذلیل خواهید شو که برگهای درخت
به حال تون زار زار گریه کند
عاقبت ظلم 76 ساله تون اینه .بکشید .نوش جان تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
برگردید به همان قبرستانی که آمدید وفلسطین رااشغال کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کودک کش زن نوبره که تو اسرائیل ریخته نصف ناوگان خلبانان جنگنده هاشون که اون بمب های چند تنی را رو سر زن و بچه ها میریزند زن هستند بیشرف های تروریست
آخرین اخبار