رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان:

کیفیت و صحت مطالعات پروژه‌های شهری همدان ارتقا یابد

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان خواستار توجه بیشتر بر کیفیت و صحت مطالعات پروژه‌ها شد.

مهدی حیدری در نشست کمیسیون فنی عمرانی با موضوع "بررسی استراتژی ترمیمی عرشه سطح ۳ پروژه تقاطع شهید همدانی" با حضور مشاوران پیمانکار و مسئولان شهرداری، گفت: بنابر درخواست برخی شهروندان و نیز تعدادی از نخبگان دانشگاهی برآن شدیم که طرح و استراتژی ترمیمی حادثه عرشه سطح ۳ پروژه شهید همدانی را مورد مطالعه و مرور قرار دهیم.

او گفت: در برخی از پروژه‌ها و سازه‌های پیش تنیده در کشور چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، مهم، مدیریت این اتفاقات پس از رخ دادن است که در پروژه شهید همدانی نیز این امر محقق شد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: فرآیند کار کاملاً علمی و منطبق بر اصول قانونی بوده و پیشنهاد می‌کنم که یک سیستم پایش ۳ یا ۵ ساله مبتنی بر ابزار دقیق سنجش تغییر شکل‌ها به منظور رصد مستمر پل در این نقطه مستقر شود.

حیدری، خواستار توجه بیشتر به کیفیت و صحت مطالعات پروژه‌ها از این به بعد شد و گفت: به دنبال منفک کردن مطالعات از شرکت سازنده و بهره‌گیری از مشاور چهارم در پروژه‌ها هستیم که تاحدودی نیز محقق شده و این مهم در تقاطع بهشت (بابک) تحقق یافته است.

او گفت: پروژه‌های طرح و ساخت، بدون استفاده از مشاور کارفرما محملی ندارد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: انتظار بیشتری از شهرداری در اجرای پروژه شهید همدانی داریم، این امر با افزایش شیفت‌های کاری در پروژه پل شهید همدانی امکان‌پذیر است و اگر حتی یک روز زودتر هم این پروژه تحویل داده شود بسیار تعیین کننده خواهد بود.

برچسب ها: شهرداری ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.