سه زندانی در همدان با کمک آزاده دفاع مقدس طعم شیرین آزادی را چشیدند

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یک آزاده دفاع مقدس با کمک سه میلیارد ریالی سه زندانی جرائم غیر عمد را از زندان‌های این استان آزاد کرد.

یداله روحانی منش گفت: افراد آزاد شده از زندان شامل یک زندانی زن و ۲ زندانی مرد هستند که با کمک این آزاده سرافراز به آغوش خانواده بازگشتند.

او گفت: مجموع بدهی این افراد ۶ میلیارد ریال بود که به واسطه ضمانت، صدور چک و ناتوانی در تامین آن راهی زندان شده بودند.

 مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: مابقی بدهی زندانیان با گذشت شاکیان، کمک ستاد دیه و پرداخت تسهیلات تامین و پرداخت شد.

به گفته روحانی منش از ابتدای امسال تا اول اردیبهشت، ۲۵ زندانی جرائم غیر عمد با حمایت ستاد دیه استان، از حریم زندان‌های استان همدان آزاد شده اند.

او گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، آزادی زندانیان با بدهی کمتر از ۲ میلیارد ریال آغاز شده است و تعدادی نیز از شامل حال این فرصت شده اند.

 مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

روحانی منش گفت: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او گفت: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.