سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان تأکید کرد:

لزوم توجه مسئولین به سیلاب های احتمالی در جازموریان

امید سرحدی نژاد گفت: با توجه به احتمال بارندگی و جاری شدن سیلاب، سازمان های مسئول موظف شدند، تدابیر پیشگیرانه لازم را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امید سرحدی نژاد سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان در حاشیه بازدید از نقاط حادثه خیزجازموریان، گفت: توجه نکردن به تدابیر پیشگیرانه در برابر سیلاب‌های سال گذشته موجب بروز خسارت‌هایی در این بخش شد که در سال جدید با استفاده از تجربیات گذشته و احتمال وقوع سیلاب‌های مجدد، سازمان‌های مسئول موظف شدند، تدابیر پیشگیرانه لازم را مد نظر قرار دهند و اجرایی کنند.

او افزود: به این منظور با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات موجود در شهرداری، تقویت مجدد سیل بند‌ها و سایر اقدامات پیشگیرانه انجام شد.

سرحدی نژاد تصریح کرد: دستگاه قضایی در زمینه حفظ حقوق عامه و حراست از سلامت و امنیت اجتماعی با حضور به موقع خود تلاش می‌کند تا زمینه آرامش و آسایش عمومی را فراهم و از بروز خسارت به جان و مال افراد جلوگیری کند.

او در ادامه از بازار جازموریان نیز بازدید کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، مواد ضد عفونی کننده و ... به صورت جدی مورد نظارت و تاکید قرار گرفته است.

سرحدی نژاد افزود: بازدید‌های قضایی در طول سال به طور مستمر و به صورت محسوس و غیرمحسوس انجام می‌شود، اما در ایام نوروز به صورت ویژه به این حوزه توجه شده است.

او با بیان اینکه نظارت بر بازار، اولویت اساسی دستگاه قضایی جازموریان است، تصریح کرد: براساس فرمایشات و تاکیدات رئیس قوه قضاییه، نظارت بر بازار یکی از مصادیق دفاع از حقوق عامه است که این موضوع به صورت ویژه در حال رصد و ارزیابی است.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار