دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت:

بانک ها به واحد های تولیدی کمک کنند

سلامی گفت:بانک‌ها باید با توجه به مبانی قانونی و شرعی به نحوی عمل کنند که هیچ بنگاه‌ تولیدی متضرر نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حسین سلامی،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در دیدار مدیرعامل شرکت کشت و صنعت جیرفت با اشاره به سیاست‌های کلان نظام و قوه قضائیه برای حمایت از تولید و اشتغال، گفت: ضرورت دارد با اتخاذ تدابیر مناسب و تشریک مساعی در جهت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و رفع موانع پیشرفت اقدام شود.

او تصریح کرد: شورای حمایت از فعالان اقتصادی در شهرستان جیرفت به جدیت پیگیر اجرای مصوبات قانونی است تا سرمایه‌گذاران در فضایی توأم با امنیت و آرامش، فعالیت خود را ادامه دهند.

دادستان جیرفت با اشاره به اینکه در شرایط کنونی برخی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی با مشکل تأمین نقدینگی مواجه شده اند و بانک‌ها نیز درگیر مشکلات بازپرداخت تسهیلات خود هستند، تصریح کرد: بانک‌ها باید با توجه به مبانی قانونی و شرعی به نحوی عمل کنند که هیچ یک از بنگاه‌های تولیدی و بانک‌ها متضرر نشوند و چرخه تولید ادامه یابد.

سلامی  گفت: در مدت زمان کوتاه دو ماهه تحول زیادی در انجمن حمایت از زندانیان جیرفت ایجاد شده و سقف درآمدزایی این انجمن نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل به میزان ۴۰ برابر افزایش یافته و تاکنون زمینه آزادی ۵۲ زندانی نیز فراهم شده است.

سید عبدالرضا موسوی، مدیرعامل شرکت کشت وصنعت جیرفت نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات دادگستری جیرفت در حمایت از فعالان اقتصادی، خواستار حمایت‌های بیشتر دستگاه قضایی برای تقویت سیاست اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در شهرستان جیرفت و جنوب شد.

 سید عبدالرضا موسوی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت جیرفت مبلغ دو میلیارد ریال به انجمن حمایت از زندانیان جیرفت کمک کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار