پیام رییس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت سال نو

موحد ،رییس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت سال نو پیامی برای مردم کرمان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یدالله موحد ،رییس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت سال نو پیام تبریکی صادر کرد.

«السَّلَامُ عَلَى رَبِیعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَیَّام»

نوروز همواره زمان تحول در حالات و نویدبخش تحقق احسن الحال برای انسان‌هایی است که با قدرت اراده و باور خود در جهت ارتقای ایمان، شناخت وجدان و در یک کلام انسانیت واقعی گام برداشته و تحول درونی خود را با الهام از قدرت پروردگار در تحول دوران و طبیعت متبلور می‌سازند.

بهار فصل نو شدن، انتظار و خواستن است و تقارن بهار طبیعت با اعیاد شریف شعبانیه و سالروز ولادت ولیّ مطلق الهی، حضرت بقیةالله (ع) به فال نیک گرفته و مسرور از ولادت آخرین منجی عالم بشریت، سال نو را در تلالو نور ولادت بزرگ مردی آغاز می‌کنیم که ظهورش مانند بهار احیاگر دل‌های مرده و تجلی بخش انسانیت است.

نوروز مهدوی و بهار امسال که معطر به رایحه ولادت حضرت صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) است به یقین سرآغاز حیات، رویش و زندگی جدید خواهد بود چرا که نوروز، روزی نو برای آسمان و زمین و ساکنان آن است؛ روزی است که کشتی نوح پس از تلاطم و سختی بسیار به آرامش رسید، نوروز روز خلاصی حضرت ابراهیم از آتش نمرودیان است و روز دوستی با خداست...».

در این برهه از زمان که ظلم‌ها و بی عدالتی‌ها سراسر جهان را فرا گرفته و قدرت‌های استعماری پنجه خود را بر مسائل مهم مربوط به بشریت گشوده اند و شاهد وضع ناهنجاری بر جامعه انسانی هستیم، بر این باوریم که هرگاه این زمستان به اوج خود برسد، در ورای آن شرایطی جدید و فصلی نو ظهور پدیدار می‌شود و منتظران و معتقدان مهدویت، این فصل جدید را بهار جامعه مهدوی و حکومت ناب مهدوی می‌نامند.

اینجانب ضمن تبریک این عید باستانی و اعیاد شعبانیه، امید واثق دارم در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» بر مبنای رحمت آن یگانه "مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ" هستی و با استجابت دعای "حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ" بهترین‌ها برای جامعه بشری رقم خورده و با رسیدن پرچم این انقلاب به دست یگانه منجی عالم بشریت؛ عدالت ناب مهدوی و اسلامی در سراسر این گیتی طنین انداز شود و همگان در پرتوی عدالت، سلامت و امنیت مشحون و محظوظ باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار