به قدرت تبلیغاتی و رسانه‌ای بالای دشمن توجه شود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران توجه به قدرت تبلیغاتی و رسانه‌ای بالای دشمن را از تاکیدات رهبر انقلاب برشمرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران توجه به قدرت تبلیغاتی و رسانه‌ای بالای دشمن را از تاکیدات رهبر انقلاب برشمرد و گفت: در این جبهه آمریکا سکان‌دار است و رژیم اسرائیل و کشور‌های عربی، برخی برادرنماها، جریان نفاق، بریده‌های انقلاب، جریان‌های انحرافی، اسلام‌های بدلی، دنیاطلبان، سکولار‌ها و نفوذی‌ها جزو این جبهه هستند.

او افزود: حرکت انقلاب اسلامی همواره در دوران مختلف با هجمه‌های سنگین بدخواهان مواجه بوده است چرا که انقلاب در برابر جبهه حق بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی یادآور شد که هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد حمله‌ها و توطئه‌های دشمن پیچیده‌تر می‌شود چرا که ریشه‌های این انقلاب روز به روز قوی‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: باید به مردم بگوییم انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌هایی داشته، اما توقف نداشته است؛ انقلاب سنگر‌های کلیدی جهان را فتح کرده و دشمن روز به روز عقب نشینی می‌کند.

این مقام مسئول اهداف بدخواهان کشور را به ۴ بخش تقسیم کرد که قصد دارند از این طریق موتور حرکت انقلاب اسلامی را خاموش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی تضعیف رهبری به عنوان سکاندار موتور محرک انقلاب، ناامیدی مردم به عنوان سوخت‌رسان که عامل اقتدار و ضمانت اجرای این موتور محرک هستند و حذف استکبار ستیزی را نشانه‌های مورد هدف دشمنان برشمرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.