نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس:

شهید رئیسی در عرصه سیاست، اخلاق و مدیریت را رعایت می‌کرد

یوسفی گفت: شهید رئیسی، رئیس جمهوری بود که در عرصه سیاست، اخلاق و مدیریت همچون شهدا زندگی کرد.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی مردم از ابتدای حادثه تلخ سقوط بالگرد آیت‌الله رییسی بیانگر این است که نگاه مردم به ایشان فراتر از یک مقام سیاسی و اجرایی عالی در کشور بود.

او شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان را تسلیت گفت و افزود: شهید رئیسی، رئیس جمهوری بود که در عرصه سیاست، اخلاق و مدیریت همچون شهدا زندگی کرد و در این راه نیز شهید شد.

آقای یوسفی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کرد و در این راه نیز به درجه رفیع شهادت رسید.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با شهادت آیت الله رئیسی غمی از جنس غم شهادت حاج قاسم بر دل ملت ایران اعم از کودک، جوان و پیر نشسته اضافه کرد: بعد از روسای قوایی همچون شهید بهشتی، شهید رجایی و دوره ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایران رئیس جمهوری همچون آیت الله رئیسی نداشته است.

این مقام مسئول گفت: افتخار آیت‌الله رئیسی این بود که با در دست گرفتن آرمان‌های انقلاب، به مردم خدمت کند، فضایی ۲ قطبی ایجاد نکند و در دوران ریاست قوه قضاییه و مجریه بداخلاقی نکرد.

او افزود: روسای جمهور به دلیل نوع نگاهی که داشتند در موضع گیری‌های خود به هر دلیلی فضایی ۲ قطبی ایجاد می کردند اما آیت‌الله رئیسی این کار را انجام نداد؛ در مواقع بسیاری، مظلوم واقع شد و تلاش کرد خادم واقعی مردم و اجرا کننده فرامین مقام معظم رهبری باشد.

یوسفی شهادت وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه را مجدد تسلیت گفت و از خداوند متعال صبری بزرگ برای بازماندگان آرزو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.