تيم ملي بوكس كشورمان در حالي خود را براي اعزام به تورنمنت چهار جانبه اوكراين آماده مي كرد كه براي دومين بار سفر آنها به كي اف اوكران لغو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم ملي بوكس كشورمان قرار بود امروز چهارشنبه پنجم بهمن به تورنمنت بين المللي كي اف اوكراين اعزام شود، اين تيم دو هفته بود كه به دليل سفر احتمالي تيم ملي داغستان به تهران از اعزام به كي ف منصرف شده بود اما بعد از لغو سفر داغستاني ها به تهران باز هم خود را براي سفر به اوكراين آماده كرد و در حاليكه گفته مي شد حتي بليت سفر مشت زنان تهيه شده است باز هم بوكسورهايمان در ثانيه هاي پاياني با خبر لغو اين رقابت ها مواجه شدند كه از سوي مسئولان اعلام شد.

در پي اين موضوع باز هم سفر تيم ملي بوكس به اوكراين براي دومين بار لغو شد تا منتظر مشت زنان داغستاني براي سفر به تهران باشيم.

حالا بايد ديد علت اصلي لغو دوباره اين اعزام چه بوده است و آيا تصميمات اين چينيني و لغو چند باره اعزام به تورنمنت اوكراين به آمادگي بدني و روحي مشت زنان آسيب نمي زند.

به نظر مي رسد فدراسيون بوكس كشورمان چندان سياست واحدي در خصوص اعزام هاي برون مرزي خود ندارد و به دنبال شانس و احتمالات است.

بهتر است مسئولين فدراسيون بوكس كمي نيز به فكر روحيه مشت زنان باشند و براي آمادگي فني و تكنيكي بوكسورهايمان كمي بيشتر توجه كنند چرا كه تا مسابقات گزينشي قزاقستان زماني باقي نمانده است.

همايون اردلان دبير فدراسيون بوكس كشورمان در خصوص منحل شدن سفر مشت زنانمان به اوكراين در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرار بود تيم ملي بوكس كشورمان ظهر امروز براي برگزاري يك مسابقه چهار جانبه تهران را به مقصد اوكراين ترك كند اما به دليل لغو مسابقات از سوي فدراسيون اوكراني و حضور نداشتن تيم هاي رورسيه و قزاقستان كه هدفمان رويايي با اين تيم ها بود از حضور در اين مسابقات خود داري كرديم تا به مدت 4 روز علاوه بر برگزار اردوي مشترك و تورنمنت چند جانبه با تيم هاي روسيه و قزاقستان و اوكراين به تمرين بپردازند.

وي در ادامه اظهار داشت: متأسفانه از سوي فدراسيون بوكس اوكراين نامه اي مبني بر عقب افتادن اين رقابت ها و حضور نيافتن تيم هاي قزاقزستان و روسيه را دريافت كرديم و بر اين اساس با توجه به اينكه هدفمان از حضور در اين تورنمنت رويايي با اين تيم ها بود تصميم گرفتيم سفر به اين كشور را لغو كنيم.

اردلان در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه برنامه تيم داغستان براي حضور در ايران انجام شده و قرار شده عصر شنبه هشتم بهمن با 12بوكسور و 8 همراه عازم تهران شوند تا به مدت يك هفته با مشت زنان كشورمان به تمرين بپردازند .

اردلان اظهار داشت: اميدوارم حضور اين تيم جبران حضور نداشتنمان را در مسابقات كي اف بكند تا با مبارزه و تمرين با اين مشت زنان سطح فني و تكنيكي ورزشكارانمان ارتقا يابد.

دبير فدراسيون بوكس اظهار داشت: فدراسيون بوكس اوكراين در صدد است اين تورنمنت چهار جانبه را زمان ديگري برگزار كند كه به دليل پيش رو بودن مسابقات جاده ابريشم از حضور در اين تورنمنت امتناع كرديم و در تورنمنت جاده ابريشم كه قرار است 15 اسفند ماه برگزار شود حضور يابيم.

با خاطيان ليگ برخورد مي كنيم

همايون اردلان در خصوص حواشي كه در مسابقات هفته سوم ليگ به وجود آمده بود بيان داشت: در پي حواشي هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر بوكس كشور كميته انضباطي براي بررسي اين موضوع عصر امروز چهارشنبه تشكيل خواهد داد نا درباره خاطيان و اشخاصي كه باعث متشنج كردن جو مسابقات شدند تصميم گيري كنند.

وي در ادامه اظهار داشت: متاسفم از اينكه چنين اتفاقات تلخي در ليگ برتر بوكس رخ داده، اين حواشي سابقه خوبي را براي فدارسيون مشت زني رقم نمي زد و تدبير مسئولان فدراسيون براي اين موضوع ممكن است حتي به حذف يكي از تيم هاي حاضر در ليگ بيانجامد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار