دکتر شهریاری نمانیده مردم زاهدان با صدور بیانیه ای ضمن عرض تسلیت به جامعه اهل سنت استان خواستار شناسایی عوامل ترور و معرفی آنها به مردم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این بیانیه آمده است :الحمدالله امروزه جمهوری اسلامی به لطف خدا و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب ، با خیزهای بلند علمی و رشد و توسعه و اقتدار و عزت، کانون موج بیداری اسلامی و الگوی جهان اسلام و مستضعفان عالم می باشد.
از این رو استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و ایادی مزدور و معاند داخلی آنان، بدنبال تضعیف کانون الهام بخش و اقتدار و عزت آفرین موج بیداری اسلامی یعنی انقلاب اسلامی می باشند. آری این خفاشان سیه دل و خبیث که توان رود رو شدن و توقیف پیشرفت های علمی ایران سربلند را ندارند، بدنبال ایجاد شکاف و تفرقه در بین آحاد ملت ایران و به هم زدن ثبات و امنیت و آرامش جامعه هستند و شهادت عزیزانی همچون جناب مولوی مصطفی جنگی زهی، امام جمعه عزیز و محترم شهرستان راسک، در این راستا قابل تحلیل می باشد. انصافا جرم این مولوی عزیز چه بود؟!
مولوی جنگی زهی از عالمان با بصیرت و بسیجی وفادار به نظام و آرمان حضرت امام (ره) و عاشق رهبری و آرمان شهداء و منادی فعال وحدت و افشاگر خط نفاق و تفرقه و وهابیگری بود. او که بارها از طرف گروهک های معاند و تدرو و وابسته به بیگانه ، تهدید به مرگ شده بود، با استقبال عاشقانه و افتخار آمیز از شهادت در پای دفاع از نظام و دعوت به وحدت آحاد جامعه و تبعیت از رهبری ، افشاگر عوامل تفرقه، خصوصا عقبه خط تفرقه یعنی حاکمان جنایتکار سعودی در منطقه ، از عالملن روشنفکر در مسیر موج بیداری اسلامی بود.
مولوی شهید، اطاعات از رهبری را در نزد اهل سنت یک واجب شرعی می دانست و با وچود اشتغالات فراوان علمی ، آموزشی و تبلیغی ، فرمانده یکی از پایگاه های بسیج بوده و به بسیجی بودن افتخار میکرد.
مولوی با بصیرت ما، در سخنرانی های اخیر با اشاره به طراحی های دشمن برای مشارکت کم رنگ در انتخابات، با هوشیاری به تبعیت از رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، مشارکت فعال مردم را در انتخابات یک وظیفه شرعی اعلام کرده بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و جامعه علمی کشور و آحاد مردم شریف استان سیستان و بلوچستان ، بویژه جامعه عزیز اهل سنت، امیدوارم انشاالله که مسوولین محترم با سرعت و تدبیر عوامل این ترور هدفمند و تفرقه آمیز را شناسایی نمایند و با معرفی آنها به مردم، گامی بلند در جهت رسوا کردن خط نفاق و تفرقه و همچنین تحکیم وحدت بردارند.
در پایان برای آن عزیز سفر کرده، علو درجات و برای بازماندگان گرامی اش، صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند سبحان مسئلت می نمایم. انشاءالله شهادت آن امام جمعه شهید محراب و بصیر، موجب رسوایی و روسیاهی چهره خبیث عوامل ضد وحدت در استان گردد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.