ناظر ايتاليايي فدراسيون جهاني شمشير بازي ضمن ابراز خرسندي از نحوه برگزاري اين رقابت ها از حضور مجدد خود در سال هاي آتي در مسابقات كلاس A جهان در تهران خبر داد.

آندره نيكولاس در گفتگو اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات كلاس A جهان به ميزباني ايران به نحو مطلوبي تا به اين جاي كار برگزار شد و من بر اين باورم كه ايران استحقاق ميزباني در سطح بزرگسالان را هم دارد.

عضو كميته برگزاري بازي هاي المپيك در ادامه افزود: همه چيز را براساس استانداردهاي جهاني برگزار شد كه مديريت خوب باقر زاده و پيمان فخري، مسئولان فدراسيون ايران، به برگزاري بهتر اين مسابقات افزوده است و همه عوامل از قبيل كنترل تجهيزات، كنترل دوپينگ كميته پزشكي و كنترل اسلحه در سطح بسيار عالي انجام شده است.

وي تصريح كرد: ورزشكاراني كه بعضا رنك هاي خوبي در جهان دارند و كشورهاي مطرح اين رشته حضور يافته اند كه گواه از سطح بالاي اين مسابقات دارد.

آندره نيكولاس كه عضو كميسيون تجهيزات فدراسيون بين المللي نيز است در خصوص حضور مجددش در ايران خاطر نشان كرد: براي اولين بار است كه به ايران مي آيم و در مسابقاتي در اين سطح و كيفيت در اين كشور حضور مي يابم اميدوارم سال آينده در صورت برگزاري مجدد اين رقابت باز هم بتوانم به ايران سفر كنم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار