شرکت متا علاوه بر عینک به دنبال ورود به بازار ساعت‌های هوشمند است و انتظار می‌رود سال ۲۰۲۵ شاهد ورود قدرتمند آن برای رقابت با شرکت‌های بزرگ باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد فراهانی مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اعلام کرده است که بیش از یک میلیون جفت عینک هوشمند واقعیت افزوده Ray-Ban فروخته شده است و قصد دارد صد‌ها میلیون عینک دیگر در آینده بفروشد.

متا به دنبال گسترش حضور خود در بخش عینک و ساعت‌ها با عرضه چندین دستگاه جدید در سال جاری است.

در یادداشتی داخلی با عنوان «۲۰۲۵ سال عظمت»، اندرو باسورث، رئیس آزمایشگاه‌های واقعیت، برنامه‌های متا برای عرضه عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده جدید با هوش مصنوعی و نمایشگر داخلی را فاش کرد.

این عینک جدید با نام رمز «Hypernova» دارای صفحه‌ای در زیر لنز سمت راست برای نمایش اعلان‌ها، عکس‌های گرفته شده و ترجمه مکالمات در زمان واقعی خواهد بود.

علاوه بر این، متا در حال توسعه عینک‌های ورزشی با برند Oakley با دوربینی است که در وسط قاب تعبیه شده است.

متا همچنین قصد دارد گزینه‌های عینک هوشمند دیگری مشابه Ray-Ban Wayfarer را با نام‌های Skylar و Headliner عرضه کند. علاوه بر این، این شرکت در حال آزمایش مچ بندی به نام Ceres است تا به کاربران در کنترل عینک هوشمند کمک کند.

علاوه بر عینک، متا به دنبال ورود به بازار ساعت‌های هوشمند است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ شاهد ورود قدرتمند آن برای رقابت با شرکت‌های بزرگی مانند اپل، سامسونگ و گوگل باشد.

منبع: eremnews

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار