باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه کربلایی - یکی از استفادههای امروزه از فناوری و هوش مصنوعی، در زمینه کسب و کارها است. بر اساس صحبتهایی که پیشتر با فعالان این حوزه داشتهایم، ارتباط با مشتری نیز از مهمترین موضوعاتی است که در ایران از هوش مصنوعی برای آن استفاده میشود.
BSS یکی از روشهایی است که برای توسعه کسب و کارهای دیجیتال به کار گرفته میشود. BSS راهکار جامع پشتیبان کسب و کار با هدف ایجاد تحولی در مدیریت و توسعه کسبوکارهای دیجیتال، حدود هفت سال است که توسط یک شرکت دانش بنیان در کشور ارائه میشود.
میرعلی سیدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در این زمینه در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد: «راهکار BSS میتواند در مدیریت و توسعه کسبوکارهای دیجیتال تحول ایجاد کند. چرا که این راهکار با تحلیل رفتار و ترجیحات مشتریان، امکان مدیریت بهینه عملیات را فراهم میکند. این رویکرد هوشمندانه به کسبوکارها کمک میکند تا نیازها و خواستههای مشتریان خود را بهتر درک کرده و به آنها پاسخ دهند.»
میرعلی سیدی بیان کرد: «این راهکار همچنین با دیجیتالسازی خدمات و ارائه قابلیتهای نوآورانه، شرایطی را فراهم میکند که کسبوکارها میتوانند از هر فرصتی برای خلق درآمد استفاده کنند. مدیریت اعتبار مشتریان، کوتاه کردن چرخه وصول درآمد و کشف تقلب از طریق فناوریهای هوش مصنوعی به جریانهای درآمدی پایدار کمک میکند.»
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان که به گفته خود، سیستم پشتیبان کسب و کار صددرصد ایرانی را ارائه کرده است، گفت: «برای موفقیت در هر کسبوکاری، شناخت درست مشتریان بسیار مهم است. راهکار BSS کمک میکند صاحبان کسب و کارها با علایق، سلایق و نیازهای مشتریان خود آشنا شوند.»
به گفته مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، ایجاد راههای جدید برای درآمدزایی، بهینه سازی چرخه نقدینگی و ارائه تجربهای بهتر به مشتریان در دنیای دیجیتال، از دیگر امکاناتی است که سیستم پشتیبان کسب و کار میتواند ارائه کند.