یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، از پاسخگویی شبانه‌روزی سامانه ۱۲۲ به بیش از ۶۵۰ هزار تماس تلفنی شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ؛سارا بابایی_یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، با اعلام این خبر گفت: سامانه ۱۲۲ این شرکت به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان در سراسر استان است. 

اکبریان اظهار داشت: مشترکین می‌توانند با تماس با این سامانه و انتخاب بخش مربوطه، درخواست‌ها و مشکلات خود را به سرعت مطرح کنند.

وی افزود: این خدمات شامل مواردی همچون قطع و افت فشار آب، گرفتگی کنتور و شبکه، شکستگی و نشت شبکه توزیع، گرفتگی یا نشت شبکه فاضلاب، اعلام نارضایتی از کیفیت آب منزل، تمامی درخواست‌های مرتبط با خدمات مشترکین، خرید انشعابات آب و فاضلاب، انتقاد یا شکایت از نحوه خدمات شرکت یا برخورد کارکنان، درخواست آب تانکری و گزارش فقدان دریچه منهول است. همچنین، شهروندان می‌توانند به صورت محرمانه انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب را از طریق این سامانه گزارش دهند.

اکبریان در ادامه با ارائه آماری دقیق از عملکرد این سامانه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶۵۰ هزار و ۷۶۹ تماس با سامانه گویای ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد، ۱۸۹ هزار و ۳۰۷ مورد توسط اپراتورهای سامانه پاسخ داده شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه ثبت حوادث، ۱۰۵ هزار و ۹۲۵ مورد از طریق تماس‌های تلفنی ثبت شده که ۹۳ هزار و ۸ مورد مربوط به حوزه آب و ۱۰ هزار و ۹۳۶ مورد مربوط به حوزه فاضلاب بوده است. همچنین، ۱۹۸۱ تماس نیز مرتبط با امور مشترکین از طریق این سامانه ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در پایان ضمن قدردانی از همراهی شهروندان، از هم استانی‌ها درخواست کرد تا با توجه به فصل سرما، نسبت به حفاظت از کنتورها و تاسیسات آب در منازل و محل‌های خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد که طبق قانون، هرگونه خسارت به شبکه و کنتور آب برعهده مشترک است و پیشگیری از بروز خسارت‌ها ضروری است.

این سامانه به عنوان پل ارتباطی مؤثر بین شرکت آب و فاضلاب و شهروندان، به دنبال ارائه خدمات سریع و کارآمد به مردم استان لرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.