فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق  سیم و کابل هاى برق با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی گفت: در پى وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی مراغه موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالى در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت‌زنى هاى نامحسوس و محسوس و انجام یکسری اقدامات فنی، تخصصى و اطلاعاتى با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی یک سارق حرفه‌ای سیم و کابل‌های برق را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و با شگردهاى خاص پلیسی متهم را دستگیر و به مقر انتظامى دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارق دستگیر شده اظهار داشت: طى بازجویی هاى صورت گرفته وى به ۹ فقره سرقت سیم و کابل برق از سطح حوزه استحفاظی اعتراف و اذعان نمود که به یک مالخر آنها را فروخته است.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ مالخر شناسایى و دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه سارق دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه در پایان به شهروندان توصیه کرد مراقبت هاى لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت هاى پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.