ناظر مرکز آمار ایران از مرحله سوم کلاس سرشماری کشاورزی شهرستان زرند بازدید کرد.

نورالهی ناظر مرکز آمار ایران و امجد معاون فنی و آموزشی استان کرمان از کلاس آموزشی مرحله سرشماری کشاورزی شهرستان زرند بازدید و با فرماندار زرند دیدار و گفت و گو کرد.


حسینی نژاد فرماندار زرند در این آیین به آخرین سرشماری عمومی کشاورزی انجام شده طی یک دهه پیش اشاره کرد و گفت: عملیات سرشماری جدید را برای کسب اطلاعات بیشتر و به‌روزرسانی آمار انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: مسئولین این امر به ویژه جهاد کشاورزی و خود فعالان این بخش در انجام سرشماری، همراهی و همکاری خوبی را خواهند داشت.

حسینی نژاد با اعلام اینکه سرشماری عمومی بخش کشاورزی هر ۱۰ سال یکبار تکرار می‌شود، افزود: آخرین بار در سال ۹۳ سرشماری عمومی کشاورزی انجام شده که پایه و اساس برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها بوده و با به‌روزرسانی این اطلاعات و آمار‌ها سعی خواهد شد به هدف‌گذاری‌ها در بخش کشاورزی برای توسعه پایدار این حوزه کمک کنیم.

نورالهی ناظر مرکز آمار سرشماری محور توسعه و اهمیت این سرشماری را با توجه به جایگاه کشوری به عنوان محور توسعه یادآور شد و گفت: امیدواریم با تلاش و همت همه دستگاه‌ها به ویژه خود کشاورزان و تولیدکنندگان بتوانیم طی امسال سرشماری مناسب و شایسته ای با خروجی مطلوبی را شاهد باشیم.

وی با اعلام اینکه اطلاعات کشاورزان در سرشماری مخفی می‌ماند، بیان داشت: سرشماری عمومی کشاورزی، مشخصات کشاورزان، نوع فعالیت، سطح زیر کشت و مقدار تولید سالانه محصولات زراعی، باغی، دامی و گلخانه‌ای جمع‌آوری می‌شود.

نفیسه جعفرزاده مدرس مأموران سرشماری کشاورزی شهرستان زرند نیز در این بازدید تیم سرشماری را همراهی کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار