مدیرکل بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: همراهی مردم برای خرید و ذخیره سازی به ثبات قیمت کمک می کند.

حسنی مقدم گفت:در یک مقطع زمانی، میزان جوجه ریزی، تولید و عرضه افزایش یافت که همین امر زمینه ساز کاهش قیمت تولید شده است

به گفته مدیرکل بازرگانی وزارت جهادکشاورزی، در صورتی که تولید به صرفه نباشد، بخشی از تولیدکنندگان از دوره تولید خارج می شوند. بنابراین استمرار زمینه ساز ماندگاری تولید کنندگان در این بخش می شود.

او می گوید: همراهی مردم برای خرید و ذخیره سازی به تولید و ثبات قیمتی کمک می کند.

مدیرکل بازرگانی وزارت جهادکشاورزی گفت: اقدامات متعددی از سوی وزارت جهادکشاورزی صورت گرفته است،  به طوریکه  صادرات با عوارض صفر در حال انجام است. همچنین تشکل ها  برای ذخیره سازی ورود پیدا کردند و بانک توزیع مرغ منجمد متوقف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۳:۰۸ ۰۳ دی ۱۴۰۱
همه چی از جیب ملت ندونم کاری ها از جیب ملت خسارت از جیب ملت بابا تا کی از جیب ملت؟ مردمو گیر اوردن کسی مرغها رو نمیخره مجبوری و به زور دارن میدن به خورد ملت پول صادراتیشم می گیرن.
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۳ دی ۱۴۰۱
بی شک که عده ای هستند که آجیل هرکیلو میلیونی می‌خرند، بی شک عده ای لب به مرغ نمی زنند چون هورمونیِ یا بوی بد میده یا ... و بجاش خاویار می خورند ، صدهزار بار شکر پدرانی هستند که مرغ درون یخچال منزلشون روی هم تلنبار شده و بی شک عده ای خیلی پول توی بانک دست نخورده دارند ، قطعا شما این خبرُ برای این قشر مرفه از جامعه اطلاع رسانی کرده اید ولی به نظرتون اکثریت ملت ایران دارا هستند ؟
مطمئنا خبردارید چقدر فقر و نداری توی اکثر خانواده ها شرم روی پیشانی و چشمان پدر و مادرها موج می‌زند.
چرا می خواهید زندگی را گل و بلبل نشاند بدهید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۳ دی ۱۴۰۱
اقای مسئول که قیمت مرغ رو مشخص کردی این انصاف نیست به خدا قصم کیلیویی 60 تا 70 دارین عرضه میکنید نگاه به جیب خودتون نکنید مایه دار هستین فکر میکنید داری ادامس میخری ما به الله قسم ماهی دو تا مرغ هم به زور میتونیم بخوریم!!! نکنید ملت از کجا بیارن به الله اون دنیا باید جواب پس بدید نکنید!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۲ ۰۳ دی ۱۴۰۱
کاش بفکر مردم هم بودید نه این که حمایت از افزایش قیمت ها می کنید
پس بفکر افزایش دستمزد کارگرها هم باشید چون با این حقوق و وضع تورم انگیزها از بین میره و در دراز مدت تاثیر آن را می بینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۳ دی ۱۴۰۱
مردم من یکی از خودتونم لطفا اصلا مرغ نخرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۳ دی ۱۴۰۱
اگه مرغ گرون و کمیاب بشه میگن مردم کمتر مرغ بخورن قناعت کنن، ولی حالا که فراوانی شده و کمی ارزونه و مردم فقیر هم میتونن بخرن، بخاطر منافع تولید کننده مدام توصیه به خرید بیش از اندازه و نیاز مرغ و ذخیره اون میکنن.
اون زمانی که مرغ گرون بود آیا این تولید کننده ها به داد مردم رسیدند؟ آیا کمی از قیمت مرغ کم کردند؟
Iran (Islamic Republic of)
کارگر ساده
۱۶:۵۰ ۰۳ دی ۱۴۰۱
آخه مسلمونا با چه رویی میگید مرغ بگیرید منه کارگر ماهی یه دونه مرغ بیشتر نمیتونم بگیرم به جای خبر مرغ گرونی و بیکاری رو دریابید که با دلار قیمت اجناس میره بالا مگا ما داریم به دلار حقوق میگیریم
آخرین اخبار