رئیس جمهور روسیه بار دیگر خواستار پایان بخشیدن به جنگ غزه و تشکیل کشور مستقل فلسطین شد.

اکنون نشست سران گروه بریکس در قازان روسیه در حال برگزاری است و مسکو به عنوان یکی از بنیانگذاران این گروه و میزبان این سران به دنبال مطرح ساختن مشکلات جهانی و یافتن راهکاری برای پایان بخشیدن به آن است. 

به گزارش الجزیره، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست سران بریکس اعلام کرد: خاورمیانه در آستانه یک جنگ همه جانبه و گسترده قرار دارد. راهکار دو دولت می‌تواند بی عدالتی تاریخی علیه مردم فلسطین را جبران کند. 

وی در جمع رهبران کشور‌های عضو بریکس خاطر نشان کرد: ما شاهد آن هستیم که جنگی که یک سال پیش در غزه آغاز شد اکنون به لبنان گسترش یافته است و دیگر کشور‌های خاورمیانه نیز از این مسئله متاثر شده اند. 

پوتین با اشاره به توحش صهیونیست ها، خاطر نشان کرد: سطح تقابل میان ایران و اسراییل اکنون به سرعت افزایش یافته است. همه این موارد یادآور یک واکنش زنجیره‌ای است و تمامی خاورمیانه را در لبه پرتگاه جنگ همه جانبه قرار داده است. 

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: خشونت در خاورمیانه تا زمانی که کشور مستقل فلسطین تشکیل نشود پایان نخواهد یافت. نیاز اصلی برای بازگرداندن صلح و ثبات در قلمروی فلسطینیان، اجرایی کردن راهکار دو دولت مورد تایید شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد است. تا زمانی که این مسئله حل و فصل نشود،  توقف دور باطل خشونت ممکن نخواهد بود. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
ناشناس عزیز ... حدس شما در مورد ریزش طلا درسته ... ولی سرمایه گذاری در مسکن با ای قیمتهای فضایی و غیر قابل فروش حماقتی بالاتر از طلا خریدن است ... به کی میخوای بفروشی اخه عزیز من ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
بنده کسی هستم که چند ماه پیش گفتم طلا گرمی به پنج میلیون می رسد الان میگم طلا در عرض چند روز به احتمال زیاد کاهش شدید پیدا کنه . مردم مواظب باشند سکته نکنند .
بهتره الان که قیمت بالاست بفروشید برید سمت ملک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
پذیرش دو دولت یعنی پذیرش دوباره اشغالگری و جنایت و رسمیت دادن بدان. تا این حیوان خونخوار در این منطقه است مردم روی خوش نخواهند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
اقدامات قرون وسطایی سگ هار آمریکا در منطقه به حیات آن‌ها کمک نمی‌کند
آخرین اخبار