رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: اصلاح دیوار‌های پیرامونی گلزار شهدای شهر قزوین به‌زودی آغاز می‌شود.

حسین عمویی رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین در جلسه رسیدگی به گلزار شهدای شهر قزوین گفت: اصلاح دیوار‌های پیرامونی گلزار شهدای شهر قزوین در اولویت کاری شهرداری قزوین است و به‌زودی عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: طرح‌ها و جزئیات دیوار‌های پیرامونی گلزار شهدای شهر قزوین از بنیاد و امور ایثارگران استان قزوین به سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین داده شود تا مصوبه این طرح‌ها در شورای اسلامی شهر قزوین گرفته و سپس مراحل مناقصه و عملیات عمرانی آن آغاز شود.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم گفت: اگر امروز کف‌سازی و اصلاح مسیر گلزار مطهر شهدای شهر قزوین را شروع کنیم، به فصل سرد زمستان برخورد خواهیم کرد لذا ابتدا اصلاح دیوار پیرامون این گلزار آغاز شود.

وی با اشاره به مزار والدین شهدای قزوین، اضافه کرد: این مکان نیاز به افزایش تعداد مزار و آماده‌سازی دارد که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

این مقام مسئول افزود: در مزار والدین شهدا سایبان و مبلمان جانمایی شود تا بازماندگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران راحت‌تر باشند.

در این جلسه، مسئولان در خصوص نحوه ساماندهی اصلاح دیوار‌های پیرامونی گلزار شهدای شهر قزوین و مزار والدین شهدای شهر قزوین با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار