سردار بهدانی فرد گفت: مهمترین تلاش و فعالیت پلیس، تامین امنیت برای رفاه حال مردم در جامعه است.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: خط قرمز این نیرو را امنیت ذکر کرد و گفت: پلیس حافظ امنیت جامعه و ارزش‌های نظام و انقلاب است.

وی با بیان این که امروز آماده‌تر از دیروز و فردا آماده‌تر از امروز هستیم، تصریح کرد: راه مقابله با توطئه‌های دشمن مسیر مشخص و معینی است که با اقتدار در این راه گام بر خواهیم داشت.

سردار بهدانی فرد با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش خط قرمز پلیس هستند و کسی که بخواهد برای امنیت و آسایش مردم عرض اندام کند باید مطابق قانون قاطعانه با آن برخورد شود، افزود: برخورد با اراذل و اوباش خط قرمز پلیس است و آسایش و امنیت مردم وظیفه ماست و هرگز به اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند کشور، شهر و جامعه را نا امن کنند و عرض اندام نمایند به شدت با آنان بر خورد خواهد شد.

بهدانی فرد با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش حق مردم است، گفت: به مجموعه انتظامی شهرستان بهاباد برای اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و اینکه در تلاش هستند تا آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنند، خدا قوت میگویم.

وی با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت جامعه و ارزش‌های نظام و انقلاب است، اظهار کرد: من و همه همکارانم با خود عهد کرده‌ایم آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کنیم و برای این هدف مقدس نیز از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه یکی از حرکت ها‌ی فراجا در مسیر هوشمند سازی کلانتری‌ها و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و کشف سریع و به موقع جرایم است که تاکنون نتایج خوبی نیز به همراه داشته است افزود: از فرماندار و مسئولان شهرستان تقاضا دارم تا پایش تصویری شهر و روستا‌ها را دنبال کنند و در روستا‌ها دوربین نصب کنند تا شاهد وقوع جرم در شهرستان نبا شیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تعامل بسیار خوبی که میان پلیس و دستگاه قضائی حکمفرماست اشاره کرد و گفت: این تعامل خوشبختانه در سطح بسیار عالی قرار دارد که باعث شده بسیاری از مأموریت‌ها با موفقیت انجام بگیرد.

سرداربهدانی فرد با بیان اینکه هم پلیس و هم دستگاه قضائی هدفی جز احقاق حقوق مظلومان و برخورد قاطعانه با مجرمان ندارند، گفت: عزم راسخ دو دستگاه باعث شده امروز امنیت خوبی در استان وجود داشته باشد.

وی درباره جمع آوری اتباع بیگانه تصریح کرد: اتباع بیگانه باید دارای مجوز باشند اگر مجوز اقامت نداشته باشند حضورشان غیرمجاز است و مشمول طرد می‌شوند. اینها را بنا به ظرفیتی که برای انتقال آنها به مرز وجود دارد، جمع آوری می‌کنیم این افراد شامل کسانی هستند که مجوز‌های آنها به اتمام رسیده و تمدید نشده یا فاقد مجوز هستند.

وی درباره پابند الکترونیکی گفت: افرادی که دارای ۴ فقره سرقت دارند پابند الکترونیکی می‌شوند و این افراد مجازات جرایم خود را کشیده اند، اما چون دارای تکرار جرم شده اند از این طریق کنترل می‌شوند؛ اما برای این افراد ممنوعیتی وجود ندارد و تردد بین شهری هم می‌توانند داشته باشند و پلیس آنها را کنترل می‌کند. این افراد هر مکان و زمان غیرمتعارف باشند با آنها تماس گرفته می‌شود تا بدانند تحت کنترل هستند.

سردار بهدانی فرد با اشاره به اینکه اراذل واوباش وطرد اتباع بیگانه خط قرمز پلیس است افزود:۹۶ درصد امنیت مرز‌ها به عهده نیروی انتظامی میباشد وما ازمرکز کشورتا مرز‌ها باید امنیت برقرار کنیم.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه ۵۲ درصد پرونده هائی که به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان یزد وارد میشوند گفت: این ۵۲ درصد پرونده‌ها درهمان وهله اول درکلانتری‌ها مورد صلح و سازش طرفین قرار میگیرد.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد پرونده هائی که به کلانتری‌ها وارد می‌شود مربوط به کلاهبرداری مجازی می‌باشد افزود: استان یزد جزء بیشترین استان هائی است که کلاهبرداری درآن انجام میشود با توجه به اعتمادی که مردم دارند ودرجریان کارنیستند از آنها کلاهبرداری با عناوین مختلفی صورت میگیرد.

بهدانی فرد تاکید کرد: مردم وشهروندان در هنگام خرید‌های اینترنتی نهایت دقت راداشته باشند تا ازکلاهبرداری‌های این چنینی درامان باشند
این مسوول انتظامی استان یزد بیان کرد: نیروی انتظامی از مرز تا مرکز کشور برای تامین امنیت مردم وکمک به حوزه‌های مختلف به صورت فیزیکی در صحنه حضور دارد.امروز با کمک همراهی و حضور قدرتمند مردم در صحنه‌های مختلف امنیت پایداری در استان برقرار است و امروز این نیرو‌ها به عنوان مجاهدان فی سبیل الله و مقتدر از سوی فرماندهی معظم کل قوا مورد تفقد قرار می‌گیرند.

بهدانی‌فرد با بیان این‌که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ما بالاترین سرمایه پلیس رامردم میدانیم، تصریح کرد: امروز مسئله امنیت یک مقوله بسیار مهمی است و حتی حضرت ابراهیم (ع) نیز هنگامی که خانه خدا را می‌ساخت از خداوند خواست آن سرزمین را سرزمینی امن قرار دهد لذا امنیت از مسائل دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان همچنین درخصوص مسئله معیشت کارکنان ناجادریزد گفت: بمنظوررفاه حال کارکنان ناجا وساخت مسکن برای این عزیزان درذسطح استان یزد حدود ۷۵۰ واحد مسکونی برای کارکنان نیروی انتظامی درحال ساخت میباشد که درشهرستان بهاباد برای این منظور تعداد ۳۵ واحد درحال ساخت است که نسبت به سایر شهرستان‌ها از پیشرفت خوبی برخوردارهست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.