نماینده ولی فقیه وامام جمعه همدان گفت: امروز مردم امنیت موجود را خوب حس می‌کنند و بر وجود امنیت در کشور تأکید دارند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی در جامعه گفت:امروز شاید در عرصه‌های مختلف مردم انتقاداتی داشته باشند، اما در زمینه امنیت، قدردان تلاش‌ها و خدمات انجام شده هستند.

وی افزود:عملکرد برخی دستگاه‌ها برای مردم چندان ملموس نیست، اما نتیجه کار فراجا در زندگی مردم کاملا محسوس است و مردم با خیال راحت در سایه امنیت به انجام امورات و زندگی خود می‌پردازند.

امام جمعه همدان گفت:در عرصه جرایم و بازدارندگی‌ها نیاز به انجام مطالعات و پژوهش هستیم و فلسفه قانون، تحقق و ایجاد نظم است، لذا درجرایم و نحوه برخورد با آن باید تناسبی برقرار شود.

وی بیان داشت: از عملکرد فرماندهی انتظامی استان و سردار امیری در طول سال قدردانی می‌کنیم که با تمام توان وبه صورت شبانه روزی به شهروندان خدمت می‌کنند و امنیت را برای آنان برقرار می‌کنند.

آیت الله شعبانی افزود: گاهی زیر ساخت‌هایی درست می‌شود که بعدا مشکلاتی را در سطح جامعه به همراه دارد و در آنجا از نیروی انتظامی یا برخی دستگاه‌ها انتظاراتی به‌وجود می‌آید، در حالی که باید از ابتدا این زیرساخت‌ها مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: اقتدار کشور، متعلق به نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی است، اگر در یک عرصه آن را تضعیف کنند، در دیگر عرصه‌ها نیز تضعیف خواهد شد.

این مقام مسئول بیان داشت:حفظ و تقویت اقتدار فراجا، یک وظیفه همگانی است و شایسته است که مسئولان به این مهم توجه ویژه داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار