فرماندار سراوان گفت: اولویت اصلی شهرستان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و مؤثر است که با یک‌همت می‌تواند به اتمام رسد و مورد بهره‌برداری مردم قرار گیرد.

 مجتبی شجاعی  بیان کرد: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به‌صورت مستمر و ماهانه در شهرستان برگزار می‌شود این ماه با حضور نماینده حوزه انتخابیه سراوان و معاونت برنامه‌ریزی استانداری استان و برخی از مدیران استان برگزار شد.

وی افزود: ضمن مرور پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان سراوان و بررسی‌کردن برنامه‌های آینده دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام پروژه‌ها بررسی شد.

فرماندار سراوان خاطرنشان کرد: اولویت اصلی شهرستان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و مؤثر است که با یک‌همت می‌تواند به اتمام رسد و مورد بهره‌برداری مردم قرار گیرد.

شجاعی تصریح کرد: در کنار پروژه‌هایی که از محل تملک دارایی در پروژه‌های استانی تعریف شده نیاز است دستگاه‌های اجرایی استان از محل دارایی ردیف‌های ملی همت داشته تا در تکمیل پروژه‌ها همراهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها پروژه‌های هم‌افزایی است که خیرین آغاز کردند و نیاز است دولت همت داشته و این پروژه‌ها به اتمام رسد که این همت وجود دارد، اذعان کرد: امید است تعامل، هم‌افزایی و همراهی که در بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد زمینه را فراهم کند تا پروژه‌هایی که سال‌ها مورد مطالبه به حق مردم بوده در یک دوره مناسب به اتمام رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار