معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: پرداخت حق مناطق جنگی برای شهرستان‌های مشمول در استان کرمانشاه همچنان ادامه خواهد داشت.

علی شعبانی با اشاره به اینکه براساس برنامه ششم توسعه کشور در راستای اجرای بند الف ماده ۱۱۲ برای مناطق جنگی درگیر در زمان دفاع مقدس به جبران عقب‌ماندگی‌های زمان جنگ حقی را برای کارکنان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی در نظر گرفتند، اظهار کرد: نگرانی‌ها در استان درباره حذف این حق عملیانی وجود داشت که از همین‌جا اعلام می‌کنیم براساس ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ حق مناطق جنگی کماکان برقرار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: تمام شهرستان‌هایی که براساس اعلام ستاد کل نیروهای مسلح تا امروز حق مناطق جنگی دریافت می‌کردند، طی امسال نیز این حق را دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تلاش‌های خوبی از سمت نمایندگان‌ استان برای چهار شهرستان شرقی( صحنه، سنقر، هرسین و کنگاور) که شامل حق عملیاتی نشدند، در حال انجام‌است که امیدواریم مشمول پرداخت این حق شوند.

شعبانی با بیان اینکه تغییری در این پرداخت‌ها وجود نخواهد داشت، عنوان کرد: خبرهای خوبی وجود دارد که ممکن است پرداخت حق مناطق جنگی دائمی شود که تلاش همه مسئولان اجرایی و نمایندگان استان بر این است و انشالله خبرهای خوبی را در آینده خدمت مردم استان عرض خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.