رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سرمستی و خوشحالی زاید الوصف صهیونیست‌ها از ترور شهید سنوار، دلایل متعددی داشت که مهم‌ترین آن شکستن هیمنه این رژیم جعلی در هفت اکتبر و عملیات طوفان الاقصی بود.

ابراهیم عزیزی در تشریح دلایل شور و شعف زایدالوصف صهیونیست‌ها پس از ترور شهید سنوار، گفت: این ترور برای صهیونیست‌ها از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت بود.

او افزود: نخستین و اصلی‌ترین دلیل خوشحالی صهیونیست‌ها از شهادت سنوار این بود که این مرد بزرگ و مجاهد خستگی ناپذیر جزو طراحان اصلی عملیات طوفان الاقصی بود؛ عملیاتی که هیمنه صهیونیست‌ها در آن کاملا شکست.

عزیزی گفت: این موضوع جدا از خسارات مادی، موجب شد دست رژیم صهیونسیتی در داستان شکست ناپذیری و امنیتی که این رژیم مدعی آن بود، برای همگان رو شود و این مسئله برای آنها بسیار گران تمام شد. ضمن اینکه حنجره‌های کثیف و آلوده‌ای که دم از پنهان شدن سنوار می‌زدند، رسوا شدند و بی‌اعتباری آنها برای همگان آشکار شد.

او در تشریح ویژگی‌های منحصر به فرد سنوار ادامه داد: سنوار علاوه بر فرماندهی سیاسی و محبوبیتی که در این عرصه داشت، یک فرمانده نظامی و عملیاتی متبحر نیز بود و این مسئله نشان از نبوغ سنوار داشت. او برای رژیم جعلی صهیونیستی یک حریف جدی محسوب می‌شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت سنوار با طوفان الاقصی گره خورده است، گفت: بیش از بیست سال حبس در زندان صهیونیست‌ها و همچنان وفادار ماندن به آرمان‌ها، نشان از عمق ایمان سنوار داشت که طبیعتاً این چنین افرادی به دلیل استواری و پایداری بر مکتب‌شان، همواره برای دشمن یک خطر محسوب شده و مورد هدف و سوءقصد آنها خواهند بود.

او همچنین با اشاره به اشتباه راهبردی رژیم در انعکاس صحنه شهادت سنوار، گفت: پس از عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونسیتی تهدیدات بسیاری را انجام داد، اما مجددا با رویارویی حماس و جبهه مقاومت اسلامی و افراد شجاعی، چون سنوار آن هم در قلب میدان مواجه شد و تحمل این موضوع هم برای آنها سخت بود، چرا که حضور میدانی سنوار، معادله نبرد را بر هم زده بود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جمع‌بندی سخنان خود با بیان اینکه شهادت سنوار جبهه مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد، گفت: مجموعه این عوامل و ویژگی‌هایی که شهید سنوار داشت، موجب شد تا شهادت این مرد نستوه و خستگی‌ناپذیر برای رژیم صهیونسیتی یک دستاورد بزرگ قلمداد شود، چرا که همواره از وجود این فرمانده کم نظیر، رعب و وحشت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار