رئیس کمیسیون امنیت ملی در اجلاسیه شهدای فراشبند، گفت: عملیات وعده صادق، قدرت ایران اسلامی را در دفاع از امنیت و کیان خود به دنیا نشان داد.

ابراهیم عزیزی در اجلاسیه شهدای فراشبند با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و ابعاد آن، گفت: وعده صادق دو به ابرقدرت‌ها نشان داد که ایران اسلامی در موضوع امنیت و جغرافیای ارضی خود با هیچ قدرتی شوخی ندارد.

او در جمع خانواده شهدای این اجلاسیه در فراشبند ضمن گرامیداشت مقام والای شهدا و با اشاره به وقایع اخیر منطقه، گفت: امروز اقدامات ذلیلانه رژیم صهیونیستی در ترور شخصیت‌ها نشان از ضعف و زبونی این رژیم کودک‌کش دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی، افزود: عملیات وعده صادق به خوبی صهیونیست‌ها را متوجه این موضوع کرد که ایران می‌تواند منافع این رژیم را در سراسر دنیا تحت الشعاع قرار دهد، گرچه ما هیچ گاه شروع کننده جنگ نبوده‌ایم و فقط از خود دفاع می‌کنیم.

عزیزی در عین حال عنوان کرد: شهدا در راه دین و مکتب از همه هستی خود گذشتند و با غیرت مثال زدنی خود از کیان کشور دفاع کردند و تا ابد جاودانه شدند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان اجلاسیه شهدا، افزود: برگزاری یادواره شهدا در زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید اجازه دهیم یاد آن عزیزان از اذهان فراموش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار