نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی تأمین اجتماعی این شهرستان با تزریق ۷۰ میلیارد ریال پس از سه ماه توقف از سرگرفته شد.

سلام ستوده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای پیگیری مشکلات پروژه ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی مهاباد و جلسه با وزیر بهداشت و درمان، نسبت به از سرگیری عملیات اجرایی آن تصمیم گیری شد.

وی اضافه کرد: با جذب ۷۰ میلیارد ریال اعتبار ضمن پرداخت مطالبات کارفرما و بدیهی به کارکنان، هم اکنون عملیات اجرایی پروژه پس از سه ماه توقف به دلیل بدهی دوباره از سرگرفته شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی احداث بیمارستان ۶۴ تختوابی تامین اجتماعی این شهرستان به بیش از ۴۰ درصد رسیده و تلاش می‌کنیم روند ساخت آن بدون وقفه تداوم یابد.

ستوده در خصوص آخرین وضعیت روند ساخت بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد نیز گفت: عملیات ساخت این بیمارستان نیز بدون مشکل در جریان بوده و در دیدار با وزیر بهداشت و درمان هم برای تزریق به موقع اعتبار آن تاکید شد.

وی یادآور شد: اعتبار مورد نیاز این پروژه در ردیف بودجه سالیانه مشخص شده و با توجه به اهمیت این بیمارستان برای رفع نیاز درمانی بلوک جنوب استان سعی می‌کنیم روند ساخت آن طبق برنامه ریزی انجام شده به اتمام برسد.

پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی شهرستان نیز در دی ماه سال ۱۳۹۶ با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شده بود و پس از رفع مشکلات مربوط به معارضان اکنون به فاز دوم احداث رسیده است.

پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد هم در زمینی به مساحت هشت هکتار و زیربنای ۳.۵ هکتار در ۶ طبقه در بلوار خلبان شهید خالد حیدری احداث می‌شود و شامل بخش‌های زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی خواهد بود.

بیمارستان فعلی مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود با ۳۰۱ تخت فعال بوده و به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.