سید عبدالملک الحوثی در اظهاراتی تاکید کرد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در میدان مبارزه، قهرمانی و شرف به شهادت رسید.

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی تاکید کرد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در میدان مبارزه، قهرمانی و شرف به شهادت رسید.

به نقل از شبکه المسیره، الحوثی گفت: فداکاری‌های ملت مظلوم فلسطین و مجاهدان عزیز آن به هدر نخواهد رفت و خداوند یاری‌گر بندگان مظلوم و مستضعف خود است.

وی افزود: اگر دشمن گمان می‌کند که با شهادت سنوار، جبهه بزرگ جهاد در نوار غزه فرو می‌پاشد و روحیه مبارزان درهم می‌شکند، در توهم به سر می‌برد.

الحوثی تصریح کرد: جنبش حماس از ابتدا فداکار بوده و اکنون نیز مستحکم و یکپارچه است و از روز نخست شهدایی را از میان رهبران خود تقدیم کرده و ساختار آن با شهادت بنیانگذار و رهبران بزرگ آن دستخوش ضعف نشده و پرچم جهاد را بر زمین نگذاشته، میدان را ترک نکرده و پرچم تسلیم بالا نبرده است.

وی اظهار کرد: اگر دشمن اسرائیلی فکر می‌کند که با کشتن فرماندهان می‌تواند به اهداف خود دست یابد و واقعیت موجود را نادیده بگیرد در توهم است.

رهبر جنبش انصارالله یمن، گفت: میراث بزرگی که فرماندهان مجاهد از خود به یادگار می‌گذارند، وفاداری به فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها و اهداف مقدس و ادامه مسیر خود است که بر عهده همه امت اسلامی و مجاهدان راستین است.

الحوثی در ادامه بر تشدید عملیات نظامی در دریا و حملات موشکی و پهپادی به عمق فلسطین اشغالی در چارچوب مرحله پنجم عملیات نیرو‌های یمنی در دفاع از فلسطین تاکید کرد.

وی افزود: هرچه دشمنان علیه یمن توطئه کنند و دشمن آمریکایی یمن را بمباران کند، از یاری ملت فلسطین دست نخواهیم کشید و همانطور که از ابتدا گفته‌ایم به برادران مجاهدمان در فلسطین می‌گوییم که شما تنها نیستید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار