رسانه با نمایش اقتدار، توانمندی و فعالیت‌های پلیس، احساس امنیت را در شهروندان تقویت میکند.

مدیر کل صدا و سیمای استان به همراه معاونین صدا و سیما در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی حضور یافتند و با فرمانده انتطامی استان و معاونین این حوزه دیدار کردند.

آینه‌دار در این دیدار گفت: صدا و سیما و نیروی انتظامی مجموعه‌هایی هستند که با تغییر دولت‌ها و سیاست‌ها تغییری در مواضع و ماموریت‌هایشان ایجاد نمی‌شود و این مسئولیت ما را برای خدمات رسانی به مردم سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: در نیروی انتظامی ظرفیت‌های بسیار بالایی برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد که رسانه به دنبال معرفی این ظرفیت‌ها به مردم و حفظ اقتدار پلیس است، زیرا پلیس مقتدر مورد اعتماد مردم است و رسانه سعی دارد با نمایش اقتدار و توانمندی و فعالیت‌های پلیس احساس امنیت را در شهروندان تقویت کند. 

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی از همکاری پلیس با رسانه در طول سال قدردانی کرد و گفت: همکاری و تعامل خوب بین حوزه انتظامی و صدا و سیما نشان از اعتماد دو دستگاه است لازمه رسیدن به اهداف نظام اسلامی است.

سردار شجاعی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: صدا و سیما با اطلاع رسانی به موقع و تولید برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه باعث کاهش تصادفات و فوتی‌ها در سطح استان شده است.

وی ضمن تشکر از همراهی صدا و سیما و رضایت کامل از این مجموعه افزود: امنیت محصول تلاش همه سازمان‌ها و نهادهاست، به ویژه ماموریت‌هایی که در صدا و سیما انجام می‌شود باعث شده تا بتوانیم تا امروز از اعتماد بالای مردم در استان و کشور برخوردار باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.